Jennie vann Klick-tävlingen!
Det blev Jennie som kammade hem förstapriset i Klick's stora tävling där man kunde vinna en resa till Italien samt en statistroll i New Moon!
Stort grattis till henne! Måste kännas underbart. Inte avundsjuk alls… 
Hon åker den 26 maj så när hon kommer hem igen den 28 får vi hålla utkik efter bilder i hennes blogg!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Oj gjorde hon !? vad kul!! :)
Jag fick inte ens tidningen ;/
Verkligen.. jättekul…!
Haha nämen skämt åsido, jag blev helt förkrossad är jag fick reda på det. Men är väldigt glad för hennes skull och vill verkligen se bilder från hennes vistelse sen!
GRATTIS 
Oj vad roligt! Grattis :D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Nej, jaaaag är inte avundsjuk, vadå? 

Kul för henne i alla fall! =)

Åååh, LYX!
Jag är så sjukt avis just nu, jag ville ju vinna! 
Man kan ju inte få allt här i livet..Hoppas hon får roligt där borta, once in a lifetime!
Gud, så kul! Grattis till henne! :D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

TRÅD-KAPNING!
Jag kan ju säga att jag inte alls är avis längre, man KAN få mycket här i livet. Jag var på Per Gessles konsert igår med min pappa och mina syskon(jag fick biljetter från Min Stora Dag eftersom jag är sjuk) och helt plötsligt kommer Marie Fredriksson ut och sjöng "It must have been love". Shit vad nära det var att jag började böla flera gånger. Härligt!
Dessutom fyllde min pappa 50år igår, vilken födelsedag han fick va!
Hoppas hon visar massa bilder i sin blogg sen förresten. Vi måste hålla utkik efter henne i filmen sen ju! 
Härligt att någon här inne inte är avundsjuk! När jag fick reda på att jag ändå ska till Italien och kommer se inspelningsplatsen i sommar så avtog min sorg avsevärt!
Men….. hade ändå velat vinna! 
#8 Se inspelningsplatsen!? NU BLIR JAG GRÖN AV AVUNDSJUKA! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Hahah! Det är ju du som ska rida lilla crazy horse när jag tittar runt i Italien! HAHA, ha det så kul Hanna
Hihi
#10 Haha, det har du rätt i! (Men visst är man lite avundsjuk iallafall!) Ha det så kul, du med! När är det du ska åka? 
Haha såklart man hade velat vinna! Det är ju datumet jag skrev, den 23e juli till 13 augusti. Vi ska ju till Kroatien men vi kommer att åka bil dit. Då åker man bland annat genom Italien och jag har fått päronen till att åka till inspelningsplatsen haha! 
Jaså haha okej! 

#12, det låter ju jättehäftigt faktiskt!
Jag skulle nog vilja åka dit sen om några år kanske, och kolla in platserna som kommer vara med i filmen. Det skulle vara häftigt, då får man ju gå på samma platser som dom. 
Haha ja det har du rätt i 
Nu åker hon snart! =)
Och nu är hon där och har det hur bra som helst! *Begraver mig i mina skolböcker*
#17 Hahaha ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Synd att hon inte får ta bilder :(
Emma
Ja det var ju riktigt tråkigt.. :(

Hoppas iaf att hon kommer få det riktigt roligt medans hon är där o får ett minne för livet som hon kommer att minnas hela sitt liv!!! Ett stort grattis till Jennie!!!

Oh, jag är avundsjuk på Jennie. Hoppas hon får det bra där iallafall!
// Lisa, medarbetare på Twilight