Har Robert funnit kärleken?
Enligt en artikel på LifeandStyle umgicks Robert med en Erika Dutra under en hel kväll i Cannes.
"Erika was introduced to Robert by a mutual friend at the beginning of the night and he was smitten with her from that point on," an eyewitness tells Life & Style. "He took pictures of her, sat with her all night, and the two of them were even seen kissing! There was serious chemistry between them, and they looked like they were having an amazing time."
Läs hela artikeln här.
Vad tror ni? Kan han ha hittat kärleken, eller överdriver media (som vanligt)?

Bildkälla: Celebrity Vibe
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hm man kan ju undra vart bilderna med kyssen är då ? :P
Haha han ser ganska dragen ut på bilden ;p

asg vem är ens den där bruden? :S
TwilightNews har en annan bild där de ser ut att ha det lite mer trevligt tillsammans ;)

Jag tror att media överdriver, men man vet aldrig! 
#0 Hahahaha, håller med Emelie!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Haha, oj, en hel kväll?! *ironi* ;)
Media.. *suck*
Nä, man ska nog inte dra några förhastade slutsatser… ;)
Håller med #5 om att media kanske överdriver…
Men om nu detta är sant, så är det bara att säga grattis till Rob! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Det jag hört nu på senare är dock att ryktet inte stämmer? Men som sagt, svårt att lita på nöjestidningar.

Jag ser nästan 5 nyheter per dag om att Rob har funnit kärleken.
Det blir bara svårare och svårare att ta det seriöst..
// Lisa, medarbetare på Twilight
Håller med.

Kul för honom isåfall :) Han ser lite sliten ut i #0 (men snygg som vanligt ändå), hehe!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Neeeeej!! Buhu *tår* Hoppas verkligen att media överdriver! Vill ju att Rob ska bli kär i Kristen *s*
Lite OT, men lite roligt i alla fall. Jag som inte vet vem Erika Dutra är tänkte att jag skulle lite smidigt typ googla på henne för att få fram vem hon är. Testade först att slå på Wikipedia, men nej, där fanns hon inte med. Så det blev google i alla fall. På de ca 12 första sidorna (och säkert resten också, kollade dock inte kolla på fler än 12, verkade dock inte som om det tog slut efter det, utan det fortsatte nog) handlade alla länkarna om att hon och Robert Pattinson typ flörtat och rykten om att hon var hans flickvän m.m. (Någon/några länkar sa att de till och med hade kyssts, men det kan man ju tro på hur mycket man vill). 
Helt sjukt i alla fall att det kan dra så stor uppmärksamhet till sig, jag tror själv nämnligen att det bara är ett rykte. Det finns mycket (väldigt mycket) som talar för att det är ett rykte, bland annat medias förmåga att förstora upp allt ofantligt.
Har förövrigt fortfarande inte fått reda på vem Erika Dutra är, så någon som vet får gärna berätta. 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Detta gör ont att säga men, Rob är inte snygg på den bilden.
Ser bara väldigt ofräsht ut med kavaj, dosig min, tjej samt cigaretter.
Jag vill ha kvar min illusion av den "rätte" Rob. 
// Lisa, medarbetare på Twilight

#16 Snygg är han men faktiskt inte lika snygg som vanligt ;/ Snälla robert sluta röka :(
Haha, snälla, man får väl hoppas att grabben får ha sex ibland iallafall, synd att det inte kan ske utan att han blir anklagad för att vara kär hela tiden. Jag är bara glad om han ses med lite olika tjejer ibland, då är han inte ihop med Kristen och alltså singel 
Och kanske lite upplärd i sängen när jag träffar honom 
#16. Jag tycker inte att han är snygg, någonsin nästan :o
#19: Där håller jag faktiskt med dig. Tycker att han är helt okej som Edward, men nope, tycker inte att han är snygg som sig själv.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag tycker faktiskt det är charmigt med cigaretterna, ingen är helt perfekt ;p Den perfekte versionen av Robert är väl i så fall Edward ;)