OT: Robinson 2009
Någon mer än jag som slaviskt följer Robinson i år?
Såg ni kvällens avsnitt? Blomman åkte ut, jag höll på att skrika rakt ut… Haha. Min favorit ju!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag dog nästan, jag älskar ju blomman!
Lätt att han borde vunnit. Jarmo kan dra något gammalt över sig..
Men nu ska Anna vinna iallafall.
// Lisa, medarbetare på Twilight
Jarmo förtjänar iofs att vinna…
Men håller nog på Anna!

#2 Mm Precis.
Men jag tål inte det där.. "ingen taktik, bara från hjärtat" - och då röstar han på Erik. Inte rent spel. (Ingen spelar väl ioförsig rent men..)
Följde det flitigt från början, men när jag av vissa anledningar inte kunde se på det så slutade jag bry mig. Såg det idag, men tyckte det var rätt tråkigt.
Men jag tycker att Anna ska vinna! 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jag kollade alltid på Robinson förut… men nu har jag tröttnat så mycket på det, det är inge bra längre. Men jag älskar låten som är i början… Dead By april - Losing you… 
Jag kollar inte på det. Jag brukade föja det ganska mycket förut, men inte längre… Jag fattar ju knappt vad det går ut på, haha! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Jag höll mina tummar på Erik, men förstod direkt att an skulle åka ut du han inte blev imun :(
Jag gillar inte Robinson, förnedringsTV när det är som värst.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Har sett ett avsnitt, eller egentligen ett halvt eftersom jag somnade efter halva ;p Det ligger hur som helst på en ganska dålig tid, lördagkvällar har jag ofta andra planer ;)

Kollar ibland, hejade på Erik men nu är det Jarmo.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Robinson är väl inte direkt någon hård förnedringsTV..
Du har väl inte missat "Hjälp! jag är med i en japansk tvshow". DÄR är det förnedringstv när det är som värst.
#11 Japaner har sjuk humor…

Jag tycker Anna ska vinna ^^ Det är henne jag har hejat på från första början.
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Jag hejjade på Lukas, men han har ju åkt ut så nu hejjar jag inte på någon -.-
Haha jag känner att jag inte riktigt hör hemma i tråden, tycker Robinson verkar mycket "snällare" nu än det tidigare Robinson som verkade mycket värre eller hur man ska beskriva det.
Tycker i och för sig att Robinson kan vara roligt att se på men har inte kommit för mig att titta, kanske något jag skulle kunna ta mig tid att göra? 
#15 Du får ge det en chans! Fasst nu är det ju snart slut, bara 4 kvar xD
Jaså, då får jag väl vänta till nästa säsong om det blir någon. Hoppas att den är ännu värre än Robinson 2009
absolut! ser varje avsnitt :)
jag tycker jarmo borde vinna, eller anna.

#14 Tyckte också om Lukas, han borde vart i final med Blomman, Jarmo och Anna.