OT: Vad har du gjort idag?
För att undvika godmorgon-trådar som "vad gör du just nu"-trådar tänkte jag att vi kan sammanställa dessa i en enda tråd - vad har du gjort idag.
Nå? 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tränat gymnastik och segat framför datorn 
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Jag har jobbat fyra timmar idag. Jobbar på McDonalds, sjukligt stressigt och man blir dödstrött, men det är roligt ändå :)
Jag har varit i stallet och promenerat/joggat med Wilda i det vackra vårvädret i 1½ timma, är jättetrött nu!
Har spelar piano (håller på att lära mig Bella's Lullaby på piano:) ), städat, suttit vid datorn.. Har inte gjort så värst mycket.
Läst och tränat, en helt vanlig, tråkig, söndag!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jobbat, jobbat, handlat, jobbat och ätit på IKEA. ;)

Tingat en kanin! Annars inte gjort så mycket. Matat alla djuren och så. Sen suttit framför datorn, har nyss varit sjuk så jag mår inte sådär jättebra…
Nu ska jag ta ett långt varmt bad och sen sätta mig framför TV:n och äta choklad istället för att plugga till provet imorgon ^^
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Jag var ute på långpromenad med vovven, jag har gjort lite läxor men annars har det inte hänt så mycket. :) Tittade på "Underworld" förut också. :P
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Idag har jag inte hunnit med mycket… Tittat på tv och käkat frukost, och läst lite ur mitt favoritkapitel i New Moon… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

#3 Vilket gulligt uttryck på pållen! :-3
Själv så ligger jag hemma och är rejält förkyld. Hoppas att jag blir lite bättre tills i morgon, annars blir det ingen ridning :-(
Idag har jag varit i skolan hela långa dagen, kom hem nyss. Ska slappa ikväll och plugga lite engelska.

Kom nyss hem från skolan, så nu ska jag äta lite och rita.
// Lisa, medarbetare på Twilight
Nu har jag precis kommit hem från konsum som ligger här i närheten, var och pantade burkar och tjänade ihop 120 kronor!
Nu ska jag strax iväg på utvecklingssamtal, hatar sånna samtal!

#14 Åh, jag ska också till utvecklingssamtal alldeles strax. Klockan 6 ska jag vara i skolan.
Gilla inte heller U samtal då handledaren är så seg… Pratar i minst två timmar bara om hur "klassklimatet" är!
Med Vänliga Hälsningar

Hah, utvecklingsamtalen på min skola tar ungefär 10-15 minuter!
Det är bara att säga "ja" och "mm" på rätt ställen 
#16 Så sant!

#16 Tyvärr besitter inte jag den förmågan. Jag tycks alltid säga något intressant som min handledar bara "måste" få veta mer om… Jesus!
Med Vänliga Hälsningar
Varit i skolan tills nu. Suck. Varit en skön dag dock och fick veta ett resultat på ett historiaarbete - VG-MVG - vilket jag är supernöjd med!
Nu ska jag snart äta och sen göra fysik och matte.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Idag var det skola igen, slutade 15.10. Ska bara slappa idag, sååå skönt =) Kanske att jag orkar kika lite på engelskan, har prov på torsdag.
Skolan och så har jag varit på min årliga hjärtkoll, allt såg jättefint ut och så har jag gjort massa matte.
Medarbetare på Hästfoto.
Min dag i korthet:
Skolan, pluggat, gått och lagt mig! Haha, det var inte mycket kul! 
Somnade kl. 04.00, vaknade kl. 09.00. Gick till skolan och hade föreläsning mellan 10.15-12.00, åkte sedan in till stan med några kompisar och åt glass i det fina vädret! Gick runt lite och köpte ett linne, åkte hem och sov några timmar. Vaknade och gick till Willys och handlade lite grann, hem och gjorde middag (ehm, ja, middag vid kl. 22.00, ni kommer förstå när ni pluggar på universitetet ;)).
Just nu sitter jag på lektion i skolan, har historia (sitter bredvid Lisa och nördar mig här =D) slutar 15.10 idag. Då ska jag bara hem, lägga mig på balkongen och sola med Eclipse framför nyllet =)
Har precis kommit hem från stallet…
Nu ska jag precis som Moa (#28), plugga till vårat fysik-prov! Herregud, det känns som om jag inte kan någonting! 
Jag har spenderat 2 timmar ute i solen och läst Eclipse… Jätteskönt!

Idag har jag bara suttit ute & Läst i Om jag kunde drömma :)

har varit sjuk men är bättre nu :) men har inte gjort så mkt, ryktat hästarna länge, mockat och sprayat blue spray på en ponnys sår (vilket resulterade i en nästan helt lila hand xD )
Idag har jag lärt mig något nytt! jag har lärt mig köra fyrhjuling! Det var jättekul, jag gasade runt i hagen och sladdade paddocken….xD
Jag har ridit en halvgalen häst på stranden, jättemysigt. :) Snart ska jag sätta mig och läsa Twilight. ^^
//Emma

Har varit ute och fotat en del, och nu blir det That '70s Show! =)
Skolan, slutade 14.30, har suttit och nördat mig med massa Twilightklipp fram tills nu ;)
Varit i skolan, ute hos kaninerna, fotat lite, kollat på That 70's show och ätit :)
Har varit i skolan och hos odontlogen, kommer få räls i underkäken 2 juni och i överkäken 8de…. En hel del ångest på det alltså. Gick sedan runt och kollade i stan och fikade med en kompis. Ska snart börja förbereda mig på utgång :p
Skolan, massa naturämnen. Fick veta ett jättebra resultat på en stor fysikinlämning! Jättekul!
Sen så har jag påsklov nu så jag sitter på landet för första gången i år och bara tar det lugnt.
Medarbetare på Hästfoto.

ska oxå till landet :)
fast nästa helg
Är på landet, har fixa mammas lidande datorn, hoppat studsmattan, fotat hunden och nu ska jag börja skriva på en inlämning till min FotoA.
Medarbetare på Hästfoto.
Idag har jag varit i skolan till 14, sedan hem en stund med en kompis. Utvecklingssamtal vid 15.15, gick rätt smidigt.
Sedan har jag och Lisa (Livzson) tittat på Twilight och varit ute och ätit glass i vårvädret under kvällen :)
Har varit med en kompis hela dagen, stekte pannkakor och pratade en massa om allt och inget
Tränade senare vilket var chilldill, inte så jobbigt! Nu ska jag äta mssa godis och planera morgondagen..
Föreläsning kl. 13-15, sedan gick jag hem och ringde till körskolan (ska boka uppkörning på onsdag!) och planerade om min jobbkalender så det bli jobb varje helg i maj för min del! =)
Sedan gick jag in till stan och tillbaka (runt en mil fram och tillbaka) i det fina vädret! =)
#44 Lycka till på onsdag =)
#45 - Tack, fast jag ska bara boka då. ;) Blir förmodligen inte tid förrän i slutet av månaden (kommer inte säga datum dock ;)).
Aha, men lycka till senare då ;)
#47 - Hihi, tack!
Jag ringde förresten pappa igår och sa:
"Nu vet jag vilken bil jag ska köpa när jag har fått mitt körkort!"
"Jaha, vilken?"
"En Volvo c30!"
"Va? Nej, fy, den är ju jätteful!"
Haha, nej, usch, så säger man inte om c30. ;)
Åååååååh! Jag ska ha en Volvo C30 och Lisa (Livzson) ska ha en gul Porsche Turbo har vi kommit fram till idag ;)
Haha, kom till Örebro så kan du få stå och klappa på min grannes fina silverfärgade c30 tillsammans med mig. ;)

#42 Förklarar min dag rätt bra!
#49 O yes, Porschen är min. =)
Har varit i stallet hela dagen. Ridit en knäppgök och en svettig latmask. Pluggat och nu varit borta i tre timmar för att hjälpa till att prova ut en sadel. Suck!
Medarbetare på Hästfoto.
Idag har jag bara varit i skolan, slutade tidigare och kom hem vid 14.45 ungefär. Ska bara slappa ikväll =)

Ska kolla på två filmer nu. (Into the wild och Never back down)
Cam Gigandet spelar sin roll fantastiskt bra i Never Back down, om ni tål lite fighting-scener, checka den!
Annars.. så ska jag iallafall vila upp mig tills morgondagen. 
#56 Det där med att vila upp säg lär behövas ;)

Hoppträning med kaninen idag… han var duktig! :D Annars har jag inte gjort så mycket annat…. ätit har jag gjort. ^^ Ska läsa lite sen tror jag. ;P
//Emma
Haft seminarium och gått på en lååång promenad i det fina vädret!
Just nu letar jag som desperat efter min bankdosa, usch, jag lägger alltid saker på ställen där jag aldrig hittar dem igen. :P
Vid halv nio-tiden imorse var jag ute och sprang med vovven. Resten av dagen har jag bara legat och läst… 
Sitter i skolan bredvid Lisa nu, har historia ;) Slutar vid 1, då ska jag upp till syo:n och prata lite om gymnasiet, sedan blir det stallet hela eftermiddagen.

Sitter i skolan bredvid Anna nu, har historia ;) Slutar vid 1, då ska jag upp till syo:n och prata lite om gymnasiet, sedan blir det stallet hela eftermiddagen.
#63 Tönt! 

Har ridit båda hästarna idag, gick bra =D annars har jag inte gjort så mkt, ledig från skolan så :)
Kollat på tv, läst
, och varit ute hos kaninerna :)

Jag har åkte ganska mycket bil i dag (åkt hem från Nyköping, på en omväg…) så jag har läst Eclipse, jag har bara jätte några sidor kvar i den, och den är helt klart min favorit i Twilight-Serien, fast jag har ju inte läst Breaking Dawn än. =)
Sen så har jag ridit en Haflinger vid namn Mine, gick inge vidare tyvär… hon var väldigt envis och vägrade verkligen att gå framå, men mot slutet gick det mycket bättre och jag fick lite trav och galopp på henne. =)
Föreläsning, körlektion, bokat uppkörning (!), gått hem i ösregn, fikat med en kompis på stan, gått hem från stan igen (inte ösregn denna gång dock ;)). Tittar på film nu!

jobbat, är riktigt trött nu ;D
Jag har varit och sett Dragonball Evolution idag på bio :D ;D

Sitter i skolan och har historia som vanligt!
#72 Utan mig denna gången…
Jag är hemma och vilar idag, sjuuuuukt ont i ryggen sedan igår. Kunde inte somna om när klockan ringde imorse så jag låg och läste Eclipse i en timma, sedan gick jag upp och satte mig här efter att ha tagit en tablett mot ryggvärken.
Ska bara vila upp mig idag och ikväll packa lite grejer.
Inatt har jag typ inte sovit alls, gjorde misstaget att titta på en skräckfilm igårnatt innan jag la mig ;)
Gick upp vid 10-11 med systern efter att ha legat och asgarvat åt ingenting i typ en halvtimma, haha.
Ska äta frukost strax, sedan iväg och handla lite.

#74 Haha, jag trodde inte du tittade på skräckfilm?
Vi diskuterade väl att sömnlösheten låg på ungefär 7 år..
Idag ska jag åka till Kalmar för att spendera ett par dagar med en kompis.
Hmm. gick upp vid 20 i 12, ska iväg till stallet snart :D
Har suttit här men ska sätta mig och göra matte i solen snart och sen hoppa lite studsmatta. Har fotat lite och ätit lunch just :)
Medarbetare på Hästfoto.
Idag har jag varit ute på stan (Jkpg östra) och handlat lite med syster. Hittade bl.a New Moon (pocket på engelska) för 126:- på Bokia, min lycka blev gjord
, och dels en vit klänning på Gina Tricot som jag ska ha på skolavslutningen i juni.
Nu ska jag äta hamburgare och slappa framför tvn ;)
Första skoldagen efter en veckas underbart lov. Blä! Man blev deppad bara av att andas skolans instängda luft! >.<
Har suttit vid datan och har precis kollat klart på House. Ska försöka dra mig mot sängen så småningom :P
Ridit på fjollhästen - barbacka! :P

Hämtat paket, bytt saker med en tjej nere i centrum, hoppat med pärlan och kollat på tv..:)
Vaknade nyss, ska mysa med familjen idag och sedan ikväll ska jag åka hem till Virserum igen, med blandade känslor ;)

Idag har jag sökt till högskolan, förhoppningsvis blir det till att läsa tre år kriminologi nu till hösten!
Sen har man ju börjat planera lite inför studenten, läskigt att inte veta var ens liv ska bli av! Men kommer ihåg att det var samma ångest när man skulle välja gymnasium och linje, men trots allt slit så ångrar jag inte en sekund att jag gick natur :)

#83, går du också ut gymnasiet nu? Jag fick hem min studentmössa idag..jag har halvt panik, blir så stressad av det här haha. Jag la undan papprena om utspringet när dom kom på posten för jag orkade inte läsa. Jag har gått i skolan hela mitt liv och nu är det över?? Weird!
Idag har jag käkat jordgubbar och spelat datapel…

Idag har jag suttit framför datorn och kollat igenom alla trådar här på Twilight iFokus eftersom jag är ny här :P Så ni förstår att det finns mycket att kolla igenom. Jag hittade jättemånga bra intervjuer och roliga klipp och sånt… Jag har också lyssnat på robert pattinson´s låtar never think och let me sign ,,, det är så underbart när han sjunger "I Will Wrap You In My Arms"

#84 hehe ja! Fick min studentmössa förra veckan, nu börjar det verkligen kännas att det är dax. Blir också stressad av allting, att allt ska vara så perfekt o så, vad ska du göra nu efter gymnasiet då? :D

#86, jag ska jobba 2 veckor i juni, jag slutar på en onsdag så måndagen därpå så ska jag jobba i 2 veckor..Sen vet jag inte..hehe. Jag kommer iallafall inte plugga vidare just nu..

#87 hehe okej! :)
Kom hem från skolan för typ 40 min, slängde ner mitt feta arsle i datastolen och har kollat runt i trådarna här :P
Ska försöka sätta mig och plugga lite tyska glosor. Det kommer antagligen bli glömt fram till klockan är 23 eller nått. som vanligt liksom. ;P

Kommit hem från skolan.. det första man gör är att gå in här o glo runt ;)
Idag har jag bara lyssnat på musik och slappat. Jätteskönt :)
Skolan typ. Var skynda sig hem, in i duschen och fixa sig iordning. sitter och väntar på min kompis. vi ska in på 9:ornas melodifestival som 2 kompisar tävlar i :D amy diamond som gästartist. aja, hellrer henne än johan palm (som inte vågade komma xD) även fast man får skavsår i öronen av hennes låtar 

jag har varit och köpt ny bur åt min kanin,och köpt kläder och sånt ^^
Idag har jag haft naturprov, lyckats ducha min kompis med fil och musli (haha) och slappat.
Medarbetare på Hästfoto.

Idag har jag motionerat och firat lite med Anna 
Jag har precis fått reda på att jag kommer att åka igenom Italien när jag ska till Kroatien i sommar! Nu blev jag på bra humör 

Jag har precis vaknat men igår var jag i Tyresö Alby hela dagen efter skolan och fotade hästar. 

Varit hos tandläkaren och dragit ut 2 tänder så det blev ingen skola för mig idag ;)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Har bara varit i skolan. Det sjuka var att det kom en cirkus till vår skola :O det var kul ^^
Emma

Vi var på ett place som heter Lida med alla nior i skolan,massa aktiveteter,lära sig knyta knoppar och shit, as tråkigt vare! och blåste som faan.
Var i skolan, direkt efter åkte jag till stallet och promenerade med Wilda. Vilar nu, ska snart äta middag.
Ridit ut med "kusinen" på lilla ponnyn Zero/Ludde, galopperat typ bara. Hehe, bus! Sen varit på fälttävlanstävling och fotat när min faster red och sen åkt hem och sitter nu och typ somnar här hemma.
Medarbetare på Hästfoto.
Ingenting, typ 
Har tävlat, KM i dressyr. Vann lektionsklassen bland juniorerna 
#105 - Grattis!
Idag har jag jobbat massor och ridit ute i regnet.
Jag har varit i skolan halva dagen, har dock jätteont i halsen så gick hem vid lunch. Sitter här nu, ska titta på film och vila upp mig ikväll.
#107 MSN?!
Skola och sen hem för att sova i soffan med hunden med MTV på.
SKASKASKA staäda och plugga och börja på mitt fotoarbete.
Medarbetare på Hästfoto.
Slutade lite tidigare idag pga inställd musiklektion, så kom hem vid 2 ungefär. Har bara slappat fram tills nu, ska snart ta tag i en inlämning som ska in imorgon.
Hade två redovisningar i skolan, slutade direkt efter d.v.s 11:00. Tog sen bussen till polisstationen och fixade nytt pass. Sen har jag mest varit hemma och funderar på att promenera ned till hästen och lämna lite nytvättade schabrak i stallet. 
Inget särskilt :P bara varit i skolan. Ganska galen dag xD sen ska jag vara med en kompis och så ska vi sova hos mig och typ kolla på Twilight ;D eller i alla fall extramatrialet eftersom hon inte har sett det :)
Förresten ska jag få en Twilight poster från våran skivbutik :D Dem slänger dem bara efter att dem har varit uppe så man kan bara gå till någon affär och fråga om man kan få en när de ska ta ner dem :)
Emma

Skola - skola hela dan'!
Planerar dock att titta på That 70's show nu :)
Skola, slutade 2. Sedan bara slappat!
Suttit här och varit en nörd typ. 
Medarbetare på Hästfoto.
Samma som #114. Händer nog inget mer heller :P

Jag har vart i stan och shoppat lite med min bror. =)
Jag har hunnit med att sola och träna också! Faktiskt :)
Jag har pluggat hela dagen! Förutom en liten prommis med vovven.
Jag hade planerat att jag skulle ut och springa idag också, men eftersom jag stukade foten i onsdags och jag inte ens kan gå utan att halta vore det kanske inte en jättebra idé… 

Kollat i affärer, ätit på restaurang och gått på bio..
Jag gick upp halv nio och cyklade till hästarna lite innan nio. Sedan hjälpte jag till med att leda hästarna till betet. Ägarens kompis kom med sina två hästar, så det blev lite action när de hälsade på varandra. Fick många foton, ska ladda in de till datorn snart.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jag har varit och fotat lokal ponnydressyr! 
Jag har sovit till 12.30 
Senare ska jag till stallet, sedan bara ladda inför en ny skolvecka.

Har sovit tills nu. Gick och la mig vid 3 i natt men lyckades inte somna förrens runt 7 eftersom fåglarna kvittrade, uh.
Tror jag ska göra lite nytta idag. Motionera, fota, städa.. chilla. 
#123 Jag gick inte heller och la mig förrän 3… Då hade jag ju kunnat stanna uppe på MSN med dig =D
Jag säger bara en sak:
CHEERLEADING SM hela dagen lång :D <3 Det är vad jag har gjort idag ^^
Absolut INGENTING :D slöardag idag :)
Emma

Jag har gjort lite läxarbeten och tagit det lugnt.

Jag fick plugga halva natten så jag har sovit någon timme , nu ska jag snart köra och jobba stänging och sen är det hem o plugga igen, wiho! :P
Skola, bl.a sista delen i nationella (fysik, labb) som var skrämmande enkel.
Slutade 3, kom hem för en stund sedan. Ska slänga i mig lite mat, byta om och cykla till stallet.
Idag har jag varit i skolan men hade inga lektioner, fick bara reda på resultaten av nationella proven i Matte A. Klockan 10:00 tog jag bussen till stallet och red ut en sväng med lilla hästen. Promenerade hem när jag var färdig och åt lunch. Sen kom en kompis över och vi drog ut i skogen och joggade cirka 40 minuter. När jag kom tillbaka hoppa jag in i duschen och nu tittar jag på The Tyra Show!
Inte en överdrivet händelserik dag men har hunnit med mycket!
OT
Gick precis ut och hämtade posten och gissa vad som kom! "Sålänge vi båda andas" låg inslaget till mig. Vad glad jag blev, har läst den på engelska och nu får jag läsa den på svenska också 

Sovit..typ..ska göra läxor nu tänkte jag.

Haft prov ;) tråkat , min träning vart inatälld -.-

Cyklat till stallet med anna och badat med Wilda.
Sen blev det även en del glada överraskningar också! 
har inte gjort så mycket.. varit i skolan och sånt tråkigt :)
Skola, två vanliga lektioner sedan aktiviteter med klassen. Fick sluta två timmar tidigare :)
Åkte med två kompisar till ett stall, fotade lite, sedan gick vi bort till sjön och flummade.
Kom precis hem.
Härligt att sluta tidigare!
Idag cyklade jag i raketfart ned till stallet klockan 07:00 och red och fixade massor i stallet. Sedan bar det av hem igen i raketfart för att äta lunch och duscha. Klockan 12 åkte jag in till skolan för att infinna mig på 3 TIMMAR SPANSKA NATIONELLA PROV vilket var helt galet tidsödande.
Nu har jag precis kommit hem därifrån och jag tänker just nu på spanska, pratar nästan på spanska, håller på att nästan skriva på spanska och jag kommer att drömma på spanska. Un día muy interesante!

skola,solat.pluggat, haft gäster :)
#138 Usch hatar spanska! Haha! 
Själv har jag bara varit i skolan och sen har jag skrivit på en uppsats som ska lämnas in imorrn. Och nu har jag precis varit ute och sprungit!

Exakt samma som #137