Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 845 ggr
Berglund
0

Scarlett Johansson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte för att Elizabeth Reaser inte passar som Esme (Det gör hon) men jag tycker att Scarlett Johansson passar en aningen bättre. Hittade tyvärr ingen bättre bild (google) men här är hon iaf brunhårig (caramel). :)

Marija
0

Kan faktiskt inte tänka mig Esme spelad av henne, men det är nog bara för att jag sett filmen och allt. Fast tycker att Scarlett är lite för ung, eller hon ser för ung ut.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Maja
0

Njae, jag vet inte riktigt om jag är villig att hålla med där, jag tycker att Elizabeth är underbar i sin roll.

Dessutom tycker jag att det är ett stort plustecken att det inte är "kända" människor i rollerna!

TerriZue
0

Håller helt och hållet med dig #3. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Berglund
0

Jo det är klart att det är bra att det inte är för kända människor men Esme är 26 år och Scarlett 24 år. Medans Elizabeth snart är 34. Men visst hon gör rollen som Esme jättebra.

Marija
0

#5 Det är ju mening att Esme ska se äldre ut än vad hon är! Jag menar, visst barnen är "adopterade" men det skulle se lite dumt ut om hon såg ut som 24 och har så många och rätt gamla "barn".

MrsCullen
0

Scarlett är ju en av mina favorit skådisar.

Men jag tycker hon är för stor för rollen som Esme :)

Corton
0

Njaaa… Håller inte riktigt med..

Livzson
0

Scarlett är riktigt begåvad. Hon skulle nog passa i filmen, dock inte som Esme.

// Lisa, medarbetare på Twilight

Berglund
0

#6 Oavsett om det är konstigt så är det helt enkelt så att Esme (Enligt boken) är 26 och hon ser igentligen alldeles för ung ut för att vara mor åt dom så därför kör dom med adoptions - lögnen. Så det är inte alls så konstigt om det skulle vara en yngre skådespelare.

#7 Däremot håller jag med dig, hon är möjligtvis för känd.

Men det är vad jag tycker, så det så.

Marija
0

#10 Sant. Fast det är lite svårt för mig att tro att någon på 26 skulle adoptera 5 barn :P

Magster
0

Verkligen inte. Tycker inte hon passar nånstans, hon ser alldeles för skådespelaraktig ut i mina ögon. Tycker Reaser passar perfekt som Esme.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Corton
0

Det är ju bra att du har en egen åsikt och inte lyssnar på oss =) Alla kan inte tycka likadant. Så är det Skrattande

Anna
0

Scarlett är duktig men jag älskar faktumet att samtliga skådespelare ur Twilight inte är sådär superkända som t.ex Scarlett är. Tycker Reaser passar mycket bättre :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

sotgurkan
0

tycker att det är bra som  det är just nu  ^^

Mysterious
0

Scarlett är en av mina favoritskådespelerskor, men jag tycker att Elizabeth passar bättre :)

Berglund
0

#11 Snarare vårdnadshavare, eller målsman. Hon ska ju typ föreställa moster till Edward, Emmett och Alice så liksom inte adoptivmamma.

#13 Tack