Ang. frågetävlingen
Hej medlemmar!
Det är fortfarande många av er som anmälde er till frågetävlingen som inte har kontaktat någon av oss på MSN.
Följande behöver vi ställa frågorna till snarast:
Matilda92
SugarAddict
MillaL
Emelie-G
**Har ni inte fått något PM av någon utav oss? Skriv det i denna tråd så kontaktar vi er.
Annars, skriv till oss snarast på MSN så vi kan få rond 1 avklarad och gå vidare till rond 2!**
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag har fått ett PM av dig och lagt till dig på min msn, går det fortfarande inte att kontakta mig alltså? Skumt.. Hur ska jag göra, lade ju till dig? :)
#1 Kontakta mig! Jag har otroligt många på min lista och kan omöjligt veta vem som är du, skriver du till mig så svarar jag! =)
PUTT!
Viktigt!
Jag har redan svarat på frågorna…
#4 Det har du helt rätt i, ditt namn kom med av misstag =)
#5 Ok ^^

är det här klart snart ? ^^
Vi får inte tag på alla som ska vara med i rond 1.
Nästa vecka kommer vi att gå vidare till rond 2 även om alla inte hunnit svara, vi hinner helt enkelt inte vänta mer.
Men det är 4 ronder och vi är bara på den första än, så det dröjer ett tag innan vi vet vem som vunnit ;)

#8 okej
Putt!
Ni som inte hinner under den följande vecka kommer vi att behöva hoppa över, så snälla, försök att hitta en tid som passar!
Senar ingen större roll vem ni tar kontakt med men bara ni gör det.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Nu har jag precis gjort frågorna med anna :)
Ja, nu strök jag Michaela från listan :)
Resten av er - skriv till vem som helst av oss värdar/medarbetare på MSN när ni har tid så tar vi frågorna då.
Sista dagen är på fredag, ni som inte har hunnit då kommer att strykas ur tävlingen.
Jag har gjort tävlingen nu :)