Nä så vitt jag vet så kommer den den 29e, annars borde jag ha fått min från cdon redan.
Releasedatum är 29 april. Buiken kan ju ha fått in dem redan men jag tror inte de får sälja dem än.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Blir galen om jag råkar ut för det här igen… har beställt DVD:n från CDON och den har inte kommit än. Jag hade också beställt "Så länge vi båda andas" från internet men de släppte böckerna i butik tidigare än releasedatumet och min bok väntade lydigt på det riktiga releasedatumet.
Det slutade med att jag köpte boken i butik i alla fall och helt plötsligt hade jag två exemplar av samma bok. :P
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Anken: vilken butik? :)

Jag köpte den nu när jag var i London :)

På skivbutiken i Farsta Centrum(Sthlm). Jag gick bara förbi snabbt för jag hade lite brottom men dom stod uppradade på en hylla och så var det stora, gula klisterlappar på dom "199kr". Ska gå förbi imorrn och kolla. Jag tror inte heller dom säljer den än, men varför ska dom hålla på och vara dumma och frestas sådär? 
#4 ja hittade "så länge vi båda andas" på Ica Maxi redan i början av förra veckan (runt den 20:de)… 169 kr..
#7 Fast Så länge vi båda andas (Breaking Dawn) har ju funnits ett tag.
Ja, Så länge vi båda andas hade väl release 12 mars? Eller något sånt…

Ja TwilightSweden skrev om detta igår tror jag, många har fått in den tidigare och börjat sälja den redan. Inte mig emot ;)

#13, nej men precis, det gör mig inget alls, jag ska kila iväg och kolla på den nu, har ju hemma-bio och platt-tv i mitt rum. Heheh. 
Nuu har jag Twilight! :D Fick den på posten idag! :D

jag ska åka å köpa den på elgiganten imorrn, bara 99kr :p
Idag kom den, wee wee wee!!!!
Min kom igår!
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Jag fick min DVD igår!! men jag blev så ledsen för i en scen (när Bella ska lura Charlie och sticka därifrån) när Charlie är på väg in i Bellas rum hakar filmen upp isg, typ "stannar upp". Det finns inte en enda repa på CDn och då började jag undra om det är ett fel sedan filmen skrevs ner på skivan. Har någon av er lagt märke till samma sak, eller är det bara min skiva som är sån? Funderar på att ringa CDON annars, jag kommer ju störa mig varje gång. :|
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Det låter inge kul… :/ Jag har inte haft några problem med min DVD och jag beställde den också från CDON…
#19 Kontakta CDON och begär en ny! Det har du rätt till.
jo, jag får kanske ta å göra det…
//Emma

Jag gick o köpte filmen nyss :D
haha hon som jobbade där sa till mig och en kille bredvid mig :
-Jag har hört att den här killen är jätte äcklig och inte tvättar sig?
Jag:haha nej det är verkligen inte sant!
-Inte? aha okej.
haha. Men jag dog när jag öppnade fodralet och det så New Moon på insidan :D <3

jag har köpt min idag :D fanns bara 3 kvar i butiken :p

#24, 3st kvar bara? Verkar som filmen säljer bra, fast det är väl inte helt oväntat om jag ska vara ärlig. 

#25 haha nej, jag skulle vilja veta hur många det såldes i sverige.
SKulle va kul att veta

#25 japp å dom hade inga mer på lagret så det var bara dom 3 tills dom fick mer ;P

ska köpa den idag ^^
på måndag kommer min nysa, och då ska jag skicka tillbaka den som hakar upp sig. ^^ den som väntar på nåt gott….
//Emma

Jag och en kompis beställde varsin film men fick bara 1 och vi betalade över 400 kronor… Riktigt tråkigt :(
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
#30 Var beställde ni ifrån?

kunde inte köpa den ,vägen var avstängd, men vi hyrde den ,vi har kollat både igår kväll och nu på morgonen ^^

#31 CDON.com. Vi ska ringa imorgon, hoppas att dom tror oss.
[kaniner och gerbiler]

Ska få hem den imorgon :)
[kaniner och gerbiler]
Gött! Jag fick min nya idag, hoppas att den är som den ska. ^^
//Emma