Twilight iFokus

Twilight

Etikett: skådespelarna
Läst 1185 ggr
Kimmie
0

Skådespelarna i andra filmer

Det här är kanske lite OT, men har ni sett skådespelarna från Twilight i andra filmer och isåfall vilka har ni tyckt de var bäst i?

Jag har sett en hel del med Kristen Stewart, tyckte hon var grym i Messengers, dock gillade jag inte henne i Into the wild, kan dock ha att göra med att jag inte ens gillade filmen.

Sen gillar jag Rob i Vanity fair, även om han bara är med en kort stund, och sen är han ganska bra i Harry potter också :)

Nikki Reed är riktigt bra i Thirteen, även om det inte riktigt är min filmsmak.

Marija
0

Har sett The Messengers men hade ingen aning om att det var Kristen förrän nu senare. Men jag gillade filmen och hon var riktigt bra!

Robert är jätteduktig i Harry Potter, om inte annat så är han ju ursnygg!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

mbwj
0

Robert Pattinson är jätte bra i Harry Potter enligt mig… har tyvär inte sätt någon annan film med dom (skådespelarna) i, men VILL! =)

Anna
0

Rob är klart duktig i Harry Potter.

Kristen är jättebra i The Messengers och Speak!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kimmie
0

Håller med om Harry potter, synd att han är med så lite bara! man hade velat se mer ;D

Jussse
0

Jag har sett Kristen Stewart i The messengers, Into the wild, speak & In the land of women, hon är jätteduktig i alla! :)

Nikki Reed har jag sett i Thirteen & Mini's first time, hon är väldigt bra i Thirteen!

Och så har jag ju såklart sett Rob i Harry Potter, som han är jätteduktig i! :)

mbwj
0

Cam Gigandet (James) är jätte bra i The Unborn också =)

mbwj
0

Måste tilläga Kellan Lutz i Proom Night, den är toppen bra och även han är det ;) =)

AidaHakimi
0

Älskar Robet i HP. Han var dessutom otrolig snygg där!

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Kimmie
0

#8 Det säger jag inte emot ;)

Kimmie
0

Någon som kommer se den nya filmen Warrior med Kellan Lutz och Ashley Green? ;) Jag kommer iallafall!

Anna
0

#10 Absolut! Skrattande

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kimmie
0

härligt! :D

Marija
0

#10 Klart intressant!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

AidaHakimi
0

#10 Jag är inte riktigt den typ som ser på filmer p.g.a vilka som är med dem, så antagligen inget för min del. Men om jag fick reda på handligen så Skrattande

Med Vänliga Hälsningar

Kimmie
0

#14 hehe jag är nog lite både och ;D Den handlar typ om en lacrosse spelare (kellan) vars pappa dör så att han börjar agera underligt och driver sin mamma till vansinne. Han skickas till ett lacrosseläger där han blir kär i tränarens dotter (ashley) … mycket mer än så vet jag inte ;D

mbwj
0

#15 den låter ju spännade, den vill jag se ;)

hhannaz
0

#10 Den hade jag tänkt se, när den kommer ut! Skrattande

Jag har sett Rob Pattinson i Harry Potter, Kellan Lutz i Prom Night och Cam Gigandet i The Unborn (världens bästa thriller!)… Det är väl dom enda filmerna… Flört

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Kimmie
0

#17 jag har faktiskt inte sett The Unborn, skulle göra det men det blev aldrig av… är den verkligen så bra som de säger? :D

Denna kommentar har tagits bort.
emms
0

Har sett Robert i HP och Kristen i Speak och Panic Room, ska snart se på Into the Wild med :)

Emma

hhannaz
0

#18 Absolut! Jag tycker den är jättebra! Skrattande

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

CoolaCola
0

Har sett Rob i HP, Kellan i Stick It och Accepted.
Inget mer tror jag… xD

AidaHakimi
0

#15 Låter ganska spännande faktiskt Skrattande

Med Vänliga Hälsningar

Kimmie
0

#23 Ja den låter ganska bra ;D men får väl se sen när trailern kommer om den verkar lika bra då :p

Bim
0

Är det ingen här som har sett Esme i Greys and atomy? :P Hon spelade ju Ava där.. ^^

evelinaoeh
0

en sak jag stör mig på är att kristen spelar TUSEN gånger bättre i the messengers än i Twilight! håller någon med mig?
för ni som läst böckerna vet ju liksom att bella är en liten lipsill ibland, men jag kan inte se kristen spela bella så! kristen verkar vara väldigt stark som person , och liksom , inte den som gråter så lätt. visst , hon är en skådespelare och ska kunna spela sånna grejer. men jag har fortfarande svårt att se henne som bella i bok 3 och 4 ;O

pebb
0

Låter bra att the messenger verkar bra för jag har precis köpt den på tradera bara för å få se nåt annat där hon e med :P

EmmelieV
0

jag har sett jackson i big stan :)