Twilight iFokus

Twilight

Etikettnyheter
Läst 871 ggr
mbwj
0

Michael Sheen som Aro

Idag ska regissören Chris Weitz bekräftat att Michael Sheen ska spela Aro i New Moon.

Michael Sheen (40 år) har bla. varit aktuell i filmerna; Blood Diamond, Kingdom of Heaven och den nya filmen Frost/Nixon.

Det har även gått rykten om att Ben Barnes (27 år) som bla. är aktuell i filmerna; Stardust och Berättelsen om Narnia; Prins Caspian, ska spela Aro men nu ska det alltså vara bekräftat att det är Michael Sheen.

Jag har själv sett bla. Blood Diamond, men det var länge sen så jag kommer inte riktigt ihåg hur Michael är som skådespelare. Jag hade nog tänkt Aro lite yngre faktiskt… men vad tycker ni om Michael Sheen som Aro?

Michael Sheen - Poiret, King of Fashion - Costume Institute Gala at The Metropolitan Museum of Art - Arrivals

Källa: Twilight Sweden

Bild: Exposay

Livzson
0

Kan nog funka!
Jag kan se honom mer som Aro, än vad jag kan se Jamie Campbell som Caius.

// Lisa, medarbetare på Twilight

mbwj
0

#1 För mig är det faktiskt tvärtom måste jag säga ;)

Livzson
0

Det är inte klart vem som ska spela Marcus än va?
Hoppas det blir en tredje gången gillt, så jag blir supernöjd med vem som ska spela honom =)

mbwj
0

#3 Nej jag tror inte att det är klart… ;) Jag undrar verkligen vem det blir, spänande =)

mbwj
0

Visste inte om jag skulle sätta in den på Skådespelarna eller Nyheter, så det får ni avgöra… =)

Livzson
0

Det är en nyhet, så självfallet platsar den i denna kategorin.

mbwj
0

Okej… vad bra. Var lite osäker ;)

Kimmie
0

#1 Håller med dig!

Liichaa
0

jag ger bare ett underbart tipps på en ännu vampys film som inte är så "vapyrig" som Twilight (asså mkt blod, bita m.m) Underworld ochUnderworld Evelusion(stavning :S) han är med som en varulv i filmerna och han heter Lucian och han spelar honnom dööbra :D så jag trorhan kommer o passa som Aro.

Se underworld den e dööbra :D 5/5 av mej på den ;)

martinasvensson
0

men det här blir ju super! :D

Livzson
0

#9 Har sett Underworld.
Den känns som en mycket grövre version av Twilight. Den innehåller ännu mer blod och hemska scener samt lite mer erotiskt.

Jez, trodde inte det var Michael Cheen som spelade varulven i den filmen!

Anna
0

Sheen passar jättebra som Aro enligt mig! Precis som jag tänkt mig honom faktiskt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Papaya
0

Är det han som spelar Lucian!? Jag älskar Underworld-filmerna, men jag kopplade verkligen inte att det var Cheen som spelade honom! xD Då kanske det inte blir så illa som jag trodde då. ;)

Jag har sett både Blood Diamond och Kingdom of Heaven, men har inte lagt märke till han där heller. Han kanske är en sån som inte sticker ut så mycket. ^^

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Livzson
0

Med tanke på hur han såg ut som varulv, kommer han nog även bli riktigt bra som vampyr.

Papaya
0

#14 Hoppas, hoppas! :D

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

martinasvensson
0

hmm föresten vem spelar han i kingdom of heaven?:p

Kimmie
0

#16 han spelar präst :)

hhannaz
0

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag tycker… Han var inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det kan nog funka! Flört

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

emwa
0

Det kommer nog bli jättebra! :) Ungefär som jag tänkt mig faktiskt.

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

emms
0

Åhh, han blir ju super som Aro! :D Precis som jag har tänkt mig ^^ har alltid sett Aro, Caius och Marcus som äldre människor. Typ 40-50 år ^^.

Emma

Lagerquist
0

Jag tror absolut det kan funka, han har lite vampyrutseendet på något sätt… Obestämd