Pattinson-kopia på stan
Det är ju känt sedan ett tag tillbaka att alla killar är lite irriterade på Rob för att alla tjejer avgudar honom. Idag såg jag en kille på stan som isället för att irritera sig på honom tydligen hade bestämt sig för att kopiera honom rakt av istället - kanske det ger fler tjejer?
Det var iallafall helt sjukt, han hade lika dana nike-skor som rob brukar ha, liknande jeans och skjorta på samma sätt som Rob. Förutom detta hade killen exakt lika dana solglasögon OCH uppvikt mössa som rob (som jag förövrigt tycker är skitful, förlåt Rob)
Hade det inte varit för att denna killen hade ett annorlunda ansikte så hade det varit Robert som gick över övergångsstället, hur långt är killar beredda att gå? ;D
Haha, oj! Jag hade ju dött om jag sett det…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Haha, herregud!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Säger detsamma… men men, han kanske lyckas med tjejerna ;D
Vi tjejer har ju stilikoner som vissa kopierar rakt av, man måste ju låta ha grabbsen ha också ;)
#4 Så sant så sant 
#4 Haha, eller hur!
Det skulle ju vara bra om det fanns en Robert Pattinson till oss allihopa 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

omg va chockad jag skulle bli!
jag skulle fan fråga om ajag fick fota honom ^^
Ehm, ja, jag upptäckte för några dagar sedan att jag har en silverfärgad Volvo c30 på parkeringsplatsen utanför huset. ;) Jag undrar när Edward ska komma och hämta den. ;)

#4 Sant! ;)
#7 Det är sånt man kommer på i efterhand ;) reflekterade inte ens över det de första sekunderna jag såg honom ;D
#8 När han gör det, lova att fota! 
#10 - Hihi, det skulle du vilja va? ;)
Var han snygg då?! Guuud, jag skulle göra allt för att få min kille att se ut som Rob, eller Edward iaf. ;)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#12 grejen är ju att jag bara såg han några sekunder när han gick över övergångsstället, men han verkade ganska snygg ;) men som sagt var lik på kläderna, det var det jag reagerade på ;D

haha jag märke för några dagar sen att min farmor har en exakt likadan bil som Edward ^^ det var lite coolt.
Jag såg en på stan idag som hade exakt likadant hår som Edward :O fast lite rödare. Typ den nyansen jag hade tänkt mig ;D förutom håret var han ganska ful (A)
Emma

En gång såg jag en Edward-kopia på stan. Han hade den där grå "kappan", samma style på håret, samma byxor. Samma allt, förutom samma utseende 
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

#16 tusan också, kan man inte bara klona Edward/rob? ;)

hahah ja eller hur! xD

# Om ändå :(
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se
Haha, jag har en i min skola som e skitlik(utseendet!) :D

#20 :O :O får man sno honom ? ;)
#21 HAha :D han e singel ;)

#22 nu blev det intressant ;) men hur gammal är han? ;)
#23 Haha x) han e 16, fyller 17 ;P

Äsh, världen behöver lite mer Rob Pattinson style!
- Bättre musiksmak, bättre klädstil, renare humor, _avslappnad attityd.
_
// Lisa, medarbetare på Twilight

#25 äh då är han tyvärr lite liten kanske ;)
#27 Haha, i åldern? :P Han ser äldre ut ;) han e modell oxå x)

#28 ojoj, då är den stora frågan, varför har inte DU redan paxat honom? ;)
#29 Haha, det har jag inget bra svar på x) Jag har hans nr och msn, och vi pratade skitmkt på msn och han e jättegullig ^^ men sen så slutade vi prata med varann XD

haha,jag skulle typ ha fått ett skratt utbrott om jag såg någon gå på stan och se ut som rob/edward xD

jag skulle typ dö!