Dagens "Twilight-upplevelse"!
Jag kom fram till jobbet 40 minuter innan jag började i morse. Lagom kul, men så är det när det bara går bussar en gång i timmen.

Ja, ja, hur som helst så sken solen och det var jättevarmt ute. Jag satte mig ned på en bänk och läste lite ur Twilight, tittade på klockan och då var det plötsligt bara några minuter kvar tills jag började, så jag lade ner boken i väskan och började gå mot jobbet, men då är det så att man måste gå över en väg för att komma dit. Hihi, kan ni gissa vad jag såg?
Det kom en silverfärgad Volvo C30 körandes med en ung kille i!
Haha, gissa vem som noga följde den bilen med sin blick och inte släppte den förrän den parkerade mitt emot mitt jobb och ur klev - ja, precis. En vanlig, tråkig kille. Tyvärr.
Bättre lycka nästa gång! 
Fler än jag som alltid reagerar när ni ser en C30 eller ska jag känna mig konstig? ;)

Hahaha, vi har men för livet allihopa.
Men kul upplevelse hah, jag hade skrattat om jag hade sett det!
Jag bor i en håla och det är inte ofta det kommer någon silvrig C30 hit ;)
// Lisa, medarbetare på Twilight
Säg aldrig aldrig.. ;)
Min granne har en silverfärgad. Det står en röd några kvarter härifrån. Sedan den idag.. När ska den "riktiga" komma? ;)

Men holy, vart bor du egentligen? ;)
// Lisa, medarbetare på Twilight
#2 Den "riktiga" är ju utvunnen till en tjej nånstans i America serru, så även om det är den riktiga kommer inte Edward mer stiga ur den ;) Nu korssade jag dina drömmar <3 Har vi tur tar han väl nån av tjejernas snyggare bilar! ;D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#3 - Örebro. ;)
#4 - Suck, ja.. Dumt! ;)

Haha, vad roligt! Jag såg ju Bellas truck igår ^^,
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]