Robert Pattinson talar ut
En intervju med Robert där han talar ut om alla rykten och liknande. Läs hela artikeln här.
Översättning:
Jag hörde att du följer allt skvaller som skrivs om dig online, stämmer det?
Jag har också hört det, och tänkte att det var bara rent struntprat. Jag tänkte typ, "gud, jag låter som värsta tönten!"
Så det är inte sant?
Well, ibland gör jag det. Brukade göra det mer förr, och sedan… Jag kollar bara på det negativa. Jag vill bara veta vilka som säger negativa saker om mig, och jag vill bara komma ihåg deras namn. Jag skriver ner allt i min Black book. *skratt*
Är det sant att du gick ut med ett fan?
Ja, det är sant.
Är det sant att, jag vet inte om du har sett det här, men en källa som är på plats för New Moon sa att du inte luktar gott, att du inte duschar?
Jag har inte ens varit på plats där än!
Du vet, samma sak gick runt om Zac Efron för ett tag sedan, att han inte duschar.
Jasså? Jag tycker han ser ut att lukta riktigt gott *skratt*. Och jag duschar också.
Jag såg precis en Ryan Reynolds video intervju och han kallade dig "dreamy" och sa att han skulle älska att arbeta med dig.
*generat skratt* Jasså?
Är det någon du skulle älska att arbeta med?
Ryan Reynolds *skratt* Jag har alltid velat arbeta med Benicio Del Toro, jag tycker att han är fantastisk. Och det finns många fler…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Haha, give the poor guy a break!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#1 Haha eller hur!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Åh han har gått ut med ett fan, haha då har man en chans 

#3 Hörde det bara var för att få han skulle "slippa" henne. Hon hade nämligen stått utanför hans hus i London i tre eftermiddagar och vägrade ge med sig föränns dem gick ut på en date. Sagt och gjort
Men om du ser det som enda utvägen så kör på! 
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se
Ska jag gå ut med honom får han allt fixa till sig lite först, tycker tyvärr att han ser ganska sjabbig ut väldigt ofta när man ser bilder på honom och han är sig själv och inte Edward, synd! :P
#4 Ojdå, riktigt så desperat är jag inte haha :p

Och Robet har ansikt-komplex. Han bokstavligen talat tycker att han är ful och har ett hemskt ansikte.
Tror knappast han har något medhåll på en punkten.. 
// Lisa, medarbetare på Twilight
#7 Ja, gosh vad det gör mig ledsen :( Hör jätteofta i intervjuer eller i andra klipp att han påpekar sitt ansikte på ett negativt sätt. Han verkar ha jättedåligt självförtroende. :( Jag tycker han är vacker iaf.
Fast hans självförtroende är det nog inget fel på egentligen, isåfall hade han nog inte provspelat för rollen som den perfekte Edward haha :p
Jo sant. Men jag tror han har större mod än självförtroende. Iof kan det vara mycket samma sak ;D Men ja
#9 Fast han säger ju i intervjuer att han aldrig räknade med att få rollen just pga det ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling