Ska ni Påsklovs-läsa?
Jag tänkte passa på att läsa hela Twilight-sagan nu när det är lov och man bara behöver sluta för att äta. (sova behöver man ju inte ;P)
Någon mer som ska passa på? :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Vi har lov vecka 16 och då ska jag absolut läsa! Försöka läsa ut Eclipse och börjar på Breakind Dawn :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag hade tänkt läsa The Host på påsklovet =)
// Lisa, medarbetare på Twilight
#2 Har du läst den förut, är den bra? :)
//Emma
Nja, får se vad som hinns med, har massa annat att göra 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag ska SOVA haha, var längesen jag sov mer än 6h en natt… Börja 8 varje dag + busa på helgerna och ibland jobba tar kol på en ;) Men som tur är finns kaffe =)

Jag ska faktiskt börja läsa första boken nu i påsk 
Jag har inget påsklov. 

skulle vilja men ska plugga oxå -.-
Biologi!
Jag läser segt men jag har Eclipse med mig hela lovet så jag borde väl plöja den iaf!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Jag ska försöka läsa så mycket jag hinner! Även fast jag har läst hela serien ett flertal gånger… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Nja, ska läsa Så Länge Vi Båda Andas efter lovet (ska få låna den av en kompis då). Fast ska nog läsa de 12 kapitlerna av Midnight Sun nu på lovet.
#0: Snygg box med alla böckerna, var har du köpt den? Är ute efter en box/serievariant där man får alla böckerna inbunda och gärna med lite rabatt.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag köpte den på Adlibris för 437kr. :) Alla böckerna är inbundna. Betydligt mycket billigare än om man skulle köpa alla var för sig! :D De är på engelska då förstås. :)
//Emma
Har inte läst fjärde boken. Det har inte kommit någon fler efter den va? Eller finns det fler på engelska kanske?
#13 Nej, utgiven 5a finns det inte men de 12 första kapilen på den finns på internet.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#12: Toppen! Jag tar de gärna på engelska, har inget emot det. Det är nästan bara bättre, i och med att jag läst dem på svenska redan så blir det inga problem med att förstå och böcker brukar vara bättre på engelska.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Okej, ska till stan och köpa fjärde boken för jag fick ett litet presentkort =)
Har tyvärr inget lov eftersom jag jobbar, men däremot tänkte jag läsa första boken mån - tis eftersom jag är ledig då! Har tittat så mycket på filmen nu och saknar en del så jag känner att ettan behöver läsas om så jag kommer ihåg allt igen =) Å efteråt lär det bli en vända till med filmen!
Jag har tyvärr inte påsklov längre, men är ledig påskhelgen, och veckan efter. Funderar på att börja om från början då. Då jag redan läst ut alla böcker :'(

Jag hade inte tänkt läsa böckerna nu, men jag kollade på dom i min bokhylla, och dom ropade på mig ju! Haha
Har redan läst alla böckerna men dom var så bra att jag låg vaken till kl 06:00 på morgonen och läste dom. Slukade böckerna på bara några dagar! Så..nu har jag börjat med första boken igen, i ett lite långsammare tempo så jag hänger med. Hehe

Jag ska verkligen försöka läsa ut Eclipse på lovet (som jag har nu v. 15) =) Sen vill jag ju gärna börja på Breaking Dawn, men måste köpa den först… =D
Låg ute och läste Twilight på altanen idag, solen gassade och det var väldigt varmt och skönt!! ^^
//Emma

För tillfället läser jag Så länge vi båda andas - på svenska 
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Jag med!