Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 654 ggr
Anna
0

Förväntningar - New Moon (spoilers)

Vilka förväntningar/förhoppningar har ni inför premiären i november? Berätta! Någon speciell scen ni ser fram emot? Något ni är nyfikna på? osv.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kimmie
0

Jag verkligen hoppas att de lyckas att göra filmen bra så att man inte behöver bli besviken, tyvärr så är det väldigt stor risk när de gör en film från en bok, men hey, de lyckades ju ganska bra med Twilight ;)

Jag ser jättemycket fram emot att få se scenen när Bella & Edward återförenas i Volterra sen längtar jag också att få se scenerna är Bella hör Edwards röst, och slutligen ser jag fram emot att få se vänskapen mellan Bella och Jacob växa! :)

Anna
0

Jag ser verkligen fram emot detta:

• Scenen där Bella hoppar från klippan och när hon räddas
  • Scenen då Bella & Edward återförenas

Ska bli intressant att se hur lång filmen blir. Jag menar, avsnittet utan Edward är otroligt långt, hoppas de lyckas hålla det stycket lika intressant som resten!

annaattlid.se

Marija
0

Jag tycker att det ska bli spännande att se hur dom gör den tiden då Bella är i sitt "mörka rum". Hur Kristen Stewart klarar det! Glad

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

#3 Håller med. Tror hon kommer klara det helt suveränt! Ska bli spännande.

annaattlid.se

Marija
0

#4 Ja jag tvivlar inte heller på henne men däremot hur regissören osv väljer att göra det.

dannydell
0

jag hoppas på snygga klipp med bella på motorcyckel! hon kommer att se så snygg ut!

hoppas också på häftiga klipp från vampsen i italien!

mbwj
0

Jag ser verkligen fram emot filmen, det ska bli så obeskrivligt kul att se den! =) Jag håller med #6 hoppas att volterra scenerna blir bra ;) Can't wait! =)

hhannaz
0

Jag hoppas verkligen volterra-scenerna blir bra! Och när Jasper visar sin "dåliga sida" och försöker attackera Bella, det vill jag verkligen se! Skrattande

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Kimmie
0

Jag vill också se scenen när de dödar Victoria + de andra vampyrerna… antingen kan de gör det väldigt bra eller väldigt fake… ska bli kul o se vilket de blir ;D

Marija
0

#9 Men… Victoria dödas ju inte? Hon lever ju i tredje boken.

Anna
0

Nej Victoria dör inte i New Moon. Laurent gör det dock.

annaattlid.se

Marija
0

#11 Jag tänkte väl!

Dör Laurent? Förvånad Jisses vilket minne jag har.

hhannaz
0

#12 Haha, det är ju varulvarna som dödar honom… Flört

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Maja
0

Dumma, dumma jag som är för nyfiken så att jag måste läsa vad som händer utan att ens ha öppnat första boken.. :P

Nu vet jag det mesta ändå! ;)

Marija
0

#13 Juuuust ja!

emwa
0

#14 Samma här! Jag hatar dessa trådar, jag kan inte låta bli ^^

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Marija
0

#14 Haha jag håller med! Läste en massa spoilers från tredje boken innan jag äns köpt den, tyvärr…

Kimmie
0

#10 OJ! satt o var stressad när jag skrev så jag tänkte på fel bok Skäms Jag menade självklart Laurent

KitoBonito
0
  1. Jag ser fram emot att se lite förvandlingar ;D Från människa till varg liksom. Hoppas på att de gör det bra!
  2. Jag ser fram emot Bellas desperata försök till att få höra Edwards röst igen och igen.
  3. Jag ser fram emot hela Volturi!
JenniferH
0

Håller med #19! :)