Rosalies hat mot Bella
MTV publicerade igår en artikel som handlar om hur Nikki Reed (spelar Rosalie) måste låtsas hata kollegan och bästa vännen Kristen Stewart (spelar Bella) i nya filmen New Moon. Läs den här.
Hur tror ni hon kommer klara det uppdraget? Kan inte vara lätt att låtsas hata sin allra bästa vän!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Håller med! Kan verkligen inte vara lätt… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

nej, väldigt svårt… jag hade nog aldrig klarat det! 
Håller med!
Men jag tror Nikki klarar det galant, var ju inga problem i Twilight =)
#4 Det är väl just det att det kommer fram tydligare i New Moon än i föregående film, men det ska nog fungera ändå.
#5 Det är väl "bara" att fortsätta som "vanligt" 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#3 Klart du inte skulleee <333
Klart det är svårt, samma sak som att spela bästis med en fiende (Sex and the City). Men så bra skådespelare som Nikki och Kristen faktiskt är tror jag fixar det jättebra! Då det är så bra vänner tror jag också det är enklare att hjälpa varandra än om det hade varit tvärt om.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

För alla er som oroar er för att det kommer vara "svårt" att hata Bella, oroa er INTE. När man är framför kameran är man inte densamma person längre (i detta fall Nikki) utan man blir sin karaktär, 100%. Man tänker, känner och uppför sig som sin karaktär. Och om hon är en bra skådespelerska (vilket hon är enligt min mening) så ska det nog gå galant…
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se
Jag tycker nästan det vore lättare å låtsas hata sin bästa vän eftersom båda vet att det bara är i filmen och ingen tar åt sig av den andres beteende. Någon man inte känner så väl skulle ju kunna få för sig att det gäller även privat, men det är ju bara spel.