Är det inte den 29e april? tror det var då ja skulle få den på blueray iaf..

Det stämmer, den 29 april :)
längtar :) kommer nog köpa den även på DVD, trots att jag har den på datorn i 2 olika format.
#3 2 olika?
Åååh! Det var långt kvar.. trodde faktiskt inte att det var såå länge att vänta.. "/
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Ouwh, tack för svaren ;) men tusan vad länge det är kvar :(

har sett den amerikanska versionen och blev faktist lite besvken på extramaterialet :(
#7 varför då?:O

#6 jo… det känns lite långt ;D
#9 jag försöker få min pojkvän att bränna ut den så jag kan ligga och glo på den hemma, jag har den bara hos han och han börjar bli lite less på den. Men han vägrar bränna ut den och just nu så håller jag på att längta ihjäl mig tills den kommer ut på dvd :P

#10 Haha vad elakt ;) men men det är bara att bita ihop och försöka hitta andra filmer att fördriva tiden med sålänge;)

#12 har ni beställt den från USA då eller? :)

Japp! Från Borders! Vi beställde Borders limited edition DVDn!

#8 jag drog hem den amerikanska versionen och den innehöll:
Twilight med kommentarer från Robert, Kirsten & catherine hardwicke
5 förlängda/borttagna scener
* bella pratar med charlie om cullens
* förlängt när James o co. dödar mannen vid båten
* förlängd scen i gläntan
* annorlunda tagning från edwards rum
* förlängd scen innan basebollen
Twilight med kommentarer var superbra så där har jag inget att klaga på, men de förlända secenerna blev väl kanske en kvart max ihop - hade hoppats på mer :(
btw - såg på det svenska omslaget att det verkade vara mer, kan ju hända att det var nån fil som inte kom med ;)

Lägger upp en bild på DVD boxen!
About the DVD:
The Borders-Exclusive Edition comes with these exciting additional features:
Special Bonus Disc, Which Includes:
• Exclusive Twilight Cast Interviews with Kristen Stewart (Bella) and Robert Pattinson (Edward)
• Exclusive Twilight Cast Interviews with Cam Gigandet (James)
• Exclusive Twilight Cast Interviews with Edi Gathegi (Laurent) and Rachelle Lefevre (Victoria)
• Exclusive Red-Carpet Interviews from the Twilight Movie Premiere
• Exclusive Never-Before-Seen Red-Carpet Footage! Includes extra interview footage with Kellan Lutz (Emmett), Ashley Greene (Alice), rock band Paramore, and Nikki Reed (Rosalie)
• Exclusive Borders Book Club: Stephenie Meyer talks about the Twilight Saga
• Audio commentary by Catherine Hardwicke, Kristen Stewart, and Robert Pattinson
• Muse music video: "Super Massive Black Hole"
• Paramore music video: "Decode"
• Linkin Park music video: "Leave Out All the Rest"
• Five extended scenes with director introductions
• Five deleted scenes with director introductions
• Seven-part documentary: "The Adventure Begins: The Journey from Page to Screen"
• Comic-Con "fandom" piece
• Comic-Con NY sizzle reel
• Three trailers
• Penelope trailer
Exclusive Photocards
10 exclusive photocards are printed on a gorgeous pearlescent paper to give a dramatic sparkly effect-the perfect way to view your favorite vampires