Midnight sun?
Har hört att det ska komma en femte bok, men är inte säker :O Och är det någon som vet Hur många böcker det kommer? :D och vad kommer den/dom då heta på svenska? Skulle gära vilja veta :)
Det skulle komma en 5a, ja, kallad Midnight Sun. Men den läcktes ut på internet efter 12 skrivna kapitel och ligger nu på Stepheneis hemsida och kan läsas av alla som vill. Här är länken dit (pdf).
Men då den blev spridd så la hon de projektet på is och ingen vet om hon ska ta upp det sen igen.
Midnight Sun är då första boken, Twilight, skriven ut Edwards perspektiv.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#1 Ah, kul! Kanske lite tråkigt att läsa allt igen men tror nog att det blir spännande ändå ;)
Håller på att läsa den nu, inte långt kvar. Jag tycker att man får en bättre bild av edward när man läser den, han verkar inte så känslokall längre. :) Kul att få reda på hur han faktiskt tänker, underlättar när man läser de andra böckerna. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Har läst den idag, jag tycker hon ska fortsätta skriva på den och publicera den sen. Jag skulle nog köpa den i alla fall ^^
#5 Håller med! Jag skulle också köpa. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Självklart skulle man köpa den!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Har läst halva nu men börjar tröttna, tycker att han tänker ungefär samma saker hela tiden :p Men skulle ändå köpa den när/om den ges ut :)
#8 Tröttna? :O
Den är helt underbar att läsa! Jag har nästan plågats av att böckerna "tagigt" slut och äntligen får jag komma in i deras värld igen utan att behöva läsa om något. xD
Älskar att höra hans tankar. Han blir helt plötsligt så sårbar och man lär känna honom mycket bättre. Love it!
Tycker också att dte är intressant att läsa ut Edwards perspektiv. Han är en väldigt intressant karaktär tycker jag och att få veta vad han tänker är väldigt spännande. :)
Så vitt jag vet har Stephenie fortfarande planerat att släppa Midnight Sun när den väl är klar. Den är ingenting hon prioriter just nu utan den är ett sidoprojekt men när den väl är färdigskriven har hon fortfarande för avsikt att trycka den.
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus