Test: Vad kan du om Twilight?
Jag fortsätter med mina test.. ;)
http://www.braingle.com/trivia/11256/the-super-twilight-test.html
Jag fick 17 poäng av 18 möjliga. :)
18/18 :P Men 12an var ju fel egentligen…
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
#2 - Ja, jo, visst var den det? :P

16/18 jag fattade inte frågan om vilka som var tilsammans. :P ögonfärgen blev fel
17/18 fick jag, fel på nr 12.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
16/18, två slarvfel p.g.a. att jag inte läste ordentligt, surt. #2: På vilket sätt var 12:an fel?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Fick 18/18… men tolvan är väl inte alls fel? Jasper och Rosalie heter Hale i efternamn
#7: precis så tänkte jag med, så då tyckte jag också att den stämde bra.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

#8 japp, det var nog lite av en kuggfråga ;D
Jag fick 18/18 
#7 & #8 Jag tänkte precis samma sak, den stämmer bra tycker jag… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Jag fick 16 av 18, rätt så imponerad ändå faktisk :) Kan ju knappt nå :P
#7 Det var så jag tänkte också, men fick för mig att Emmett också hette Hale :P Slarvigt!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
15/18 fick jag, jag stavade fel på en aktivitet :P
17/18 fick jag, fel på familjefrågan

Jag fick 18/18 
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
#7 & 10: Jag har funderat lite på det där nu. Är det itne lite konstigt att Rosalie heter Hale i efternamn, Rosalie är väl gift med Emmett? Och Emmett heter ju Cullen, så då borde hon ju också heta det eller? Fast det är ju möjligt att Rosalie heter något annat, alltså varken Hale eller Cullen. Någon som har bättre koll på det här än jag? Jag får inte riktigt ihop det.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#6 jag tänkte fel, haha. Jag tänkte att Jasper skulle vart med, men han heter ju inte Cullen. ;)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

#16 Rosalie presenteras som Hale i boken varje gång hennes efternamn nämns, sen kan jag också tycka att hon borde heta Cullen eftersom hon är gift med Emmett, men eftersom Alice är tillsammans med Jasper och Emmett med Rosalie så kanske Rosalie och Jasper har behållt namnen Hale, eftersom de presenteras som syskon, folk utifrån skulle kanske tycka det var konstigt om alla hette Cullen och var tillsammans med varandra ;) Även fast vissa redan tycker det är konstigt att "adoptivsyskonen" är tillsammans
17/18, fel på 12an. Knepig en ;)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Fick 18 av 18 ^^ Fick fundera lite på fråga nr 12, men det blev rätt :)
17 av 18. Bah, fick fel på vilka det var som var Cullens xD Jag visste att några var Hale men kunde bara inte komma på vilka..
18/18
18/18 Såklart ;D
Emma
17/18
17/18..faaail!
12an var ju sämst!:o jag tycker inte om den frågan..