DVD-omslaget släppt!
Såhär kommer DVD-omslaget till Twilightfilmen se ut.
Vad tycker ni?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Själv tycker jag den blev jättebra! Bra upplägg, effektfull och speglar filmen bra tycker jag. Bella ser väldigt ung ut, det är det enda jag stör mig på, men det är väl meningen att Edward ska se ut att beskydda henne.
Det står även att det blir 2 discar vilket betyder - extramaterial!
Riktigt snyggt! Ska helt klart köpa den filmen! Extramaterialet är svårt att få tag i på annat håll och man får ju inte med omslaget på snygga paret Bellward på en nedladdad fil!
Håller med om Bella som ser ung ut men tycker de inte ser så annorlunda ut än på filmen för det.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Speglar filmen riktigt, riktigt bra :)
Visar några av Cams bästa sidor också! (framsidan ;).)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Det var inte riktigt vad jag hade förväntat mig,men tycker det blev jättesnyggt iallafall!
// Lisa, medarbetare på Twilight

Jag tycker verkligen att det är snyggt :D
http://taralom.blogg.se - Min blogg

Nice måste jag säga, men jag skulle inte vilja ha Laurent och Victoria på omslaget. Laurent framstår som en fiende på omslaget, vilket han inte är… i alla fall inte i första boken/filmen. Victoria är visserligen på James sida, men hon gör ju inte så mycket väsen av sig i första boken.
Så jag skulle helst vilja ha James ensam där under, men det skulle nog se ganska tomt ut. Åh I-landsproblem!
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se
Ser fint ut, fast tycker inte att bilden på Edwad är särskilt smickrande, han ser helt skum ut :p

#8 Sant
Med Vänliga Hälsningar
Tycker om den, väldigt starka färger som väcker känslor ;).

Jag hade nog även gillat dvd-omslaget om det var samma motiv som på boken - händerna och äpplet. Men mja, det kanske hade varit för simpelt..
Detta dvd-omslaget är som sagt väldigt känsloväckande, alltså bra.

damn! jag förhandsbokade mitt ex. i lördags, can't wait!
Nice! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Snyygt!

Vad jag har hört och sett så är detta omslaget den amerikanska versionens omslag, hoppas bara det är samma i sverige nu, gillar detta skarpt! :)

#15 jag har också läst att det där är amerikanska omslaget, men är det verkligen säkert att det är samma omslag i sverige?

#17 Vad jag har förstått från TwilightSweden så är det svenska omslaget inte släppt än. Men det ser likadant ut i Spanien, fast det står förståss på spanska. Så det borde ju vara så i Sverige också.
#18 Okej! 

#17 nej det är inte alls säkert att det kommer vara samma i Sverige, det har varit på tal om att omslaget kommer se ut såhär: http://ortizkristian.files.wordpress.com/2009/01/twilight-dvd.jpg
Men det är absolut ingenting jag vet med säkerhet om det kommer bli det eller det andra, hoppas på det andra! :) (som denna tråd började med)
#20 okej!
Håller helt klart med dig, att det andra är bättre! (#0)
#20 Det där gillade jag mycket bättre! Det representerar mer kärleken mellan Bella & Edward (som ju är huvudhandlingen i Twilight), det i #0 representerar mer vampyrsidan…

#20 Det var väldigt stilrent och snyggt!
Tror jag gillar det omslaget bättre än det andra.
Jag gillade också omslaget i #20 mer.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#22 Det är iofs sant, vet inte riktigt vilket jag gillar bäst längre, tycker det första är snyggast gjort, men håller samtidigt med vad du säger om det andra… så vi får väl vänta och se :)

Längtar som bara den!!
Mvh Vinetta

Jag gillade också det omslaget i #20 mer än det andra.
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!

#20 Det gillar jag verkligen :) Det var så stilrent och snyggt ^^

#29 Bekräftat? Källa tack!

#29 Riktigt snyggt! :) Men det andra gillar jag också.
Sen undrar jag som Anna om der är bekräftat att det ska bli det omslaget?
OK, hittade det precis på TwilightSweden.
Tycker det ser snyggt ut, men fontet/placeringen av texten "When you could live forever, what do you live for?" är försräckligt enligt mig!
I övrigt tycker jag detvar snyggt, snyggare än det i USA för en gångs skull =)

#32 Doh! Håller verkligen med angående fontet och placeringen. Så typiskt att Sverige ska göra Comic Sans av alla texter som finns, vilket skämt!
Men förrutom det så är jag väldigt nöjd!
Vi fick ett lite stilrenare omslag än USA känns det som.

#32 So agreed. Blöpp på den där lilla texten. Och precis som Lisa säger: skärpning sverige som använder det första bästa dem kommer på (dvs times new roman, comic sans eller arial).
Men tyckte inte information på baksidan gav tillräckligt.
Med Vänliga Hälsningar
#34 Nä, texten på baksidan kändes som en sådan där slarvig och dålig översättning. Men förhoppningsvis säljer den ändå…
Jag gillar omslaget, me fonten var ju 
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Jag tycker allihop är väldigt fina men jag håller med #32 =)

#20 Det där omslaget var ju oxå nice! 

Passande bild 
#32 Jag håller med. Reagerade också på det, såå fult! Ser ju ut som någon som precis upptäckt Paint gjort det 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus