Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 824 ggr
Maja
0

Funderingar kring filmen

Tittar på Twilight just nu och så slog två saker mig.

1. Vampyrer äter ingenting annat än det blod de dricker, eller hur? I scenen när de befinner sig i cafeterian precis innan de ska ut till stranden så sitter de vid ett bord och då står det mat på vampyrernas bord. Förklaring tack!

2. När Edward kommer hem till Bella och presenterar sig för hennes pappa så skakar de hand. Man ser inte handskakningen direkt, men att döma av situationen så tycker jag det ser ut som att de gör det. Borde inte pappan reagera på att han är iskall?

Tungan ute

Anna
0

1. De måste ju låtsas äta, annars skulle ju folk undra! Emmett sitter och låtsastuggar på någonting kan man se, och i en scen slänger Edward iväg maten ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

#1 - Hihi, jaa, du är smart du Anna! ;)

Anna
0

#2 Inte tillräckligt smart för att lista ut tvåan… Haha!

annaattlid.se

Maja
0

#3 - Det kaaan ha varit så att han hade handskar, men det tror jag inte. Han hade de efteråt, när de stod ute vid bilen, men jag tyckte inte att jag såg dem inomhus. :P

AidaHakimi
0

Tja, jag kan ha en förklaring till 2:an.

Charlie märker säkert att han är iskall, men han säger ingenting. Det har hänt tusen gånger att jag skakat hand med folk som verkligen är ISKALLA, men man säger nog inte rent ut "Oj, vad kall du är" till sin dotters pojkvän det första man säger liksom :)

Tror det bara är en fråga att relatera till det verkliga livet…

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Denna kommentar har tagits bort.
Anna
0

#5 Så tänkte jag också. Har själv extremt dålig cirkulation i händer och fötter och är alltid kall, speciellt om det är regnigt och kyligt ute (som det verkar vara i Forks).

annaattlid.se

Luckystar
0

Han har handskar på sig! :) tänkte på det sist jag såg filmen och det hade han :P

Maja
0

#5 - Jo, så kan det ju så klart bara! =)

Anna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu var jag ju tvungen att kolla om han hade handskar (har filmen på datorn) och yes, man ser att han har handskar på sig när han går iväg.

Bifogar printscreen ;)

annaattlid.se

Luckystar
0

:) pappan skulle annars säkert reagera på om han var iskall tror jag

Maja
0

#10 - Hihi, ja, men då var det avklarat då! :P Tack! =)

Marija
0

Maten/brickorna på borden är bara rekvisita!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Magster
0

#7 *hosthost*

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.