Edward cardboard cutout/pappersfigur sökes
Hej där!
Vad otroligt fint det är att se att Twilight-communityt fortfarande är aktivt! <3
Jag har en (kanske lite märklig) fråga. Är det någon som har en Edward real size cardboard cutout/pappersfigur som de skulle kunna tänka sig att sälja till mig? De verkar inte tillverkas längre så jag har inte lyckats hitta någon ny! Om det är någon som har några tips får ni jättegärna svara här eller maila mig på lisen.edwardsson@me.com
Vad trevligt att du hittat hit till oss!👍Känn dig fri att delta i våra konversationer här inne, eller skapa egna trådar om det är något speciellt du undrar över eller vill diskutera. Vi vill mer än gärna ha dig som sällskap här inne på Twilight iFokus! 🙂
Kan du tänka dig att köpa från Ebay? 🙂 Hittade ett par stycken på Ebay när jag sökte som jag länkar till nedan.
Edward Cardboard 1 (Twilight)
Edward Cardboard 2 (New Moon)
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Om du inte vill köpa ifrån ebay, så finns det företag (jag har inte namnet på hemsidan i huvudet just nu men går säkert att googla) som gör sådana av en bild man skickar in. Vet inte pris eller något och så måste nog bilden vara väldigt bra eftersom den ska förstoras upp.
Kanske går att göra själv annars, hur vet jag inte men det borde inte vara så svårt. En skrivare, en kartong och typ lim 😃
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns