Vilken flock tillhör du?
De som läst böckerna och/eller sett filmerna vet att vargflocken blir indelad i två läger kan man väl säga.
**Black Pack
**På ena sidan har vi Jacob Black i spetsen tillsammans med Seth och Leah. Även Quil och Embry ansluter sig till hans flock, dock är detta något som bara nämns i en enda kort mening i sista boken så man måste vara uppmärksam. Det finns även flera flockmedlemmar som aldrig nämns vid namn.
**Uley Pack
**På andra sidan har vi Sam Uley som ledare, med sig har han Jared och Paul samt Brady och Collin. Embry och Quil ingår i denna flock till en början men byter senare sida. Det finns även flera flockmedlemmar som aldrig nämns vis namn.
Vilken flock (pack) tillhör du? Black Pack eller Uley Pack?
Notera att du blir tvungen att välja sida om du vill delta i diskussionen.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag hade nog valt Black Pack, tycker bättre om Jacob än om Sam faktiskt 😊
R.I.P. Anton 💔
Jag tycker det är så otroligt svårt val. 😂
Ogillar Sam många gånger men samtidigt så tål jag inte riktigt Jacob heller. Det blir lite som att välja mellan pest eller kolera i det här fallet för min del faktiskt så det får nog bli Uley Pack, enbart för att Paul är med där. 😃
Black Pack, mest på grund av att Seth är med där 😍
#1 Nu såhär i efterhand när jag läser ditt svar måste jag bara få fråga, varför gillar du Jacob bättre än Sam?
#4 Jag vet faktiskt inte. Det är väl en 'känsla' kan man säga. Det går inte riktigt att beskriva, jag vara känner så :S det är väl hur jag uppfattar honom i böckerna :)
R.I.P. Anton 💔
#5 Och det är helt okej att känna så 🙂 Kan det ha och göra med att man får en helt annan närhet till Jacob? Får se honom genom Bellas ögon som verkligen älskar honom? Kan det ha varit annorlunda om vi fick se Sam genom Emilys ögon?
#6 ja, möjligt vis :) men jah tycker att det finns en hård 'underton' till Sam, fast det kanske Jacob har också, men jag märker det bara inte.. 🤔
R.I.P. Anton 💔
#7 Du har faktiskt rätt, han känns ju lite av en bad guy i både böcker och filmer. Han är lite mer rå och hård, eller det är åtminstone så han ser ut genom Bellas ögon.
#8 I jämförelse med Sam skulle jag nog beskriva Jacob som kola. Lite sent för mig, börjar jag märka 🙄😐
R.I.P. Anton 💔
#9 haha okej? 😂Och vad är då Sam?
#10 en sten 😂😂
R.I.P. Anton 💔
HAHAHAHA 😂It's something!
😂😂😂
R.I.P. Anton 💔
Lite oschyst mot Sam men det han inte vet lider han inte av 😂😂
#14 Det är faktiskt en väldigt fin sten.
R.I.P. Anton 💔
#15 Ja men självklart, en av de finaste bland alla stenar som finns. En sån sten man gärna har på en hylla..men där ingen ser. Typ.
#16 och med antydningar till mossa på.
R.I.P. Anton 💔
#17 Inte för mycket dock, men lite. Typ fläckar…
Hur stor är stenen dock? Typ.. tillräckligt liten för att man ska kunna bära den? Eller är den mer som en stor stenbumling? xD
#18 Ungefär en decimeter. Precis. Bara lite antydningar till mossa. Grafitfärgad är den också. Och ojämn 🙃
R.I.P. Anton 💔
#19 Hmm, jag som ville att det skulle blänka lite under mossan.
#20 Jo, det gör den. Men den är ojämn också.
R.I.P. Anton 💔
Hmm, jag kan faktiskt se den här stenen framför mig. Men, hur är formen? Oval? Eller kompakt och mer åt det runda hållet? Eller är den kantig?
Formen är lite oval, men den är kantig och vass
R.I.P. Anton 💔
black pack helt klart älskar jacob, o seth är bara för söt. , gillar faktist inte Sam, varken i böckerna eller i filmerna..
''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.'' http://white-botanika.weebly.com
Jag skulle vara världens rebell i Sam's pack 😂 Någon måste ju vara den där som bara sätter emot hela tiden. När Jacob lämnade Sam's flock så fanns det ju som ingen kvar som kunde ifrågasätta saker och ting.
black pack😎
SVEA
Det är skönt att gå emot strömmen måste jag säga.. 😂