Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 656 ggr
Cireea
0

(OT) Planer för julen

Den här julen kommer jag spendera tillsammans med sambon och hans familj. Förra året var vi hos min familj så i år är det sambons tur. 😊 Nästa år hoppas jag på att vi kan fira hos oss. Det börjar bli lite drygt att behöva åka runt en massa vid jul, jag vill kunna koppla av hemma. 😛

Vad har ni för planer i jul?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tride
0

Hemmaplaner. Lugn o ro. Inget fläng på tåg o stationer, ingen trängsel.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Cireea
0

#1 Verkligen skönt att få vara hemma och slippa flänga runt. 👍 Har du släkt/familj/vänner som kommer hem till dig?

Katniss
0

Jag ska fira jul hemma :) En del av släkten kommer förbi vid lunchtid, då delar vi ut de presenter som är från oss till dem och de till oss, så blir resten av julklappsutdelningen på kvällen. Dock borde jag nog fixa de sista klapparna nu, jag har fyra som fortfarande är halvfärdiga.. xD

R.I.P. Anton 💔

LaSadie
0

Jag ska hem till mina föräldrar och syskon :)

Katniss
0

#4 Trevligt :)

R.I.P. Anton 💔

Tride
0

Cirea, ingen kommer, ingen åker. Jag har sedan flera år avsagt mig vanligt firande på julafton. Barnbarnen får presenter, som är sända. Jag vill varken trängas på tåg eller flyg, eller att barn o barnbarn riskerar liv på ofta hala o farliga vintervägar. Året har över 300 andra dagar då vi kan ses. Och så slipper jag att själv fixa julbord mm. I stället sitter jag hemma och sysslar med sånt som intresserar mig. Ingen stör.Det är ju julafton! :)

Tride.

Cireea
0

#6 Okej, det låter i för sig ganska mysigt att slippa allt julstök men än är jag för ung för att helt kasta det i sjön. 😃

Tride
0

Jag har förstås firat familje-jular förut. 🥳

Tride.

Swadika
0

Vi kommer åka som vanligt till mina farföräldrar och fira julen där, lugnt och skönt att bara vara på ett ställe (det tar typ en kvart att åka dit så det är inte så långt). Kommer inte vara där så länge dock då min ena hund inte kan följa med tyvärr. Men det blir nog trevligt ändå :)

Sen är jag ledig hela julhelgen 🥳

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

panini
0

På julafton firar vi hemma hos mormor och morfar med min syster och hennes pojkvän, lugnt och skönt 🙂

Dagen efter firar vi hemma hos oss med mormor och morfar, min bror och hans sambo och mina brorsbarn, så då blir det garanterat mer livat 🥵