Till mina medisar och medlemmar!
Jag gör ett snabbt inlägg för att först och främst tacka de tre nya medarbetarna för att de hört av sig till mig för att kunna fylla upp de tre tomma platserna. Sajten har numera fyra Medarbetare, ni hittar alla namn nedan:
- LaSadie
- Roze4253
- Nampheet
- MoaLava
Sajten har varit väldigt inaktiv under 2014 men jag hoppas att vi tillsammans, admins som medlemmar, kan lyfta upp sajten. Mitt mål är att vi under 2015 ska växa oss ännu större och samla så många Twilight-fans som vi bara kan. Jag hoppas att nästa år kommer bli ett bra år för vår sajt. ❤️
Jag funderade redan tidigt i höst, flera gånger, om jag skulle ta på mig ansvaret för Twilight men just då kändes det som ett enormt jobb att utföra med tanke på hur inaktiv sajten var och därför struntade jag i det. Jag återkom till Twilight flera gånger under de senaste månaderna men vågade aldrig ta steget.
Nu i december hamnade jag av en slump inne på Twilight igen och till min stora förvåning ser jag att under "värd" finns min bild. Jag hade på något galet sätt blivit Sajtvärd för Twilight och då kände jag ungefär som Edward sa till Bella:
“I don't have the strength to stay away from you anymore"
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Är inte Lindizen Medarbetare längre?
Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥
"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"
#1 Hon har inte varit medis här :)
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Nej, det förklarar ju saken. ;)
Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥
"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"