Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 839 ggr
LaSadie
0

Djur döpta efter karaktärer?

Har ni något djur eller kanske en kull som är döpta efter böckerna eller karaktärer? Jag föder upp Norsk Skogkatt men min man är inte lika pigg på att katterna skulle heta efter karaktärer så inga Twilightdjur här inte *s*.

Cireea
0

Jag har en hamster som kommer från en twilightkull :) Det är Seth 😃

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

LaSadie
0

Seth är en favoritkaraktär för mig :) Det är roligt att se hur djurkullar ofta följer populärkulturen. En tag var det Twilight, Harry Potter, Greys mm.

Cireea
0

Ja, nu gissar jag på att de följer typ Hunger Games. 😛

LaSadie
0

Japp -_- Inom NFO i alla fall!

Cireea
0

Har inte sett några hamsterkullar tror jag som går efter Hunger Games 🤔Funderade på att ha det men jag ändrar mig hela tiden.. funderar dock på att ha en liten twilightkull - jag hoppas på en kull med en enda hona i så fall och köra wolfpack tema 😃

LaSadie
0

Hihi det skulle vara passande tema :)
Hunger Games kanske är lite mer "vuxet" än Twilight?

Cireea
0

Haha ja 😃Jag är ju team wolfpack! 

Ja, det kanske är det. Fast samtidigt känns det som att dom borde ligga ganska nära i åldern men ja, Hunger Games kanske är snäppet vuxnare.

LaSadie
0

Kanske två olika genres som gör det? Twilight och Hunger Games är ganska olika. Bella och Katniss är två totalt olika personligheter, en passiv och den andra med "kickass".

Cireea
0

Kan hända 😛Det är lite mer kärlek i Twilight dessutom, kanske det som spelar in också!

LaSadie
0

True true. I HarryPotter.ifokus så var det en del som lästa Hunger Games så gillar man HP så har man närmre till Hunger Games än Twilight <-> Hunger Games

Cireea
0

Ja, i för sig det har du rätt i. Trot HG och HP är närmare faktiskt än Twilight och HG 🙂Men Hunger Games är ändå väldigt populärt så det känns som att det vore en typisk grej att ha en kull efter det ^^

LaSadie
0

Mmm, fast namnen ligger inte lika lätt i munnen som Bella, Edward, Harry, Ron osv ^_^

Calcifer
0

Hade en kort stund en råtta som hette Esme. Var tvingad att sälja henne då min sambo i England dumpade mig från ingenstans och det inte fanns möjlighet att ta med henne eller hennes syster till Sverige. :(

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
0

#13 Nej men usch vad tråkigt 😕

LaSadie
0

#13 :( taskigt

Roze4235
0

Jag har haft en liten gerbil vid namn Bella (Isabella/Bells) som tyvärr nyss dött.. Sedan har jag min lilla Roze (Roselina/Rosalie/Rozita) som är syster till Bellsibubs. Om det kikar fram någon chinchilla bäbis här någon dag får den nog heta Seth.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

[Trollbjörken]
1

Min hund Alice, döpt efter Alice Cullen 🌺

Niiinah92
0

Har en chinchilla som är döpt efter Jasper 🙂

Cireea
0

Vad roligt med fler än jag som har djur döpta efter Twilight :) Nu blev jag sugen på Twilight kull 😃Får kanske ordna en sådan till våren!

Calcifer
0

Kommer definitivt ha fler djur i framtiden döpta efter Twilight karaktärer.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Emmisen92]
0

Min kanin är döpt efter Jackson Rathbone som spelar Jasper i filmerna, så han heter Jackson men kallas för Jack. :)