Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 496 ggr
Calcifer
2

Twilight tatueringar?

(Lägger den under böckerna, men kanske den passar bättre någon annanstans)

Jag har en Twilight tatuering, jag har en tatuering på foten som helt enkelt säger "Twilight", i samma font som logon. Däremot har jag inget uppdaterat kort på den, men ja, det är samma logga, den har "hjälpsträcken" från boken och allt. Jag älskar den. Twilight är för mig inget mästervärk, typ jämförbart med Sagan om Ringen, men det är en historia som hjälpte mig när jag mådde som sämst och under de månaderna räddade de första tre böckerna mitt liv. Fjärde boken hade inte kommit ut än. Ska se om jag kan hitta en nyare bild av den bilden mer än den som är tagen en halvtimme efter att jag gjort den = den ser inte så bra ut. Annars får jag ta ett bra kort och lägga in i tråden.

Men har ni någon Twilight tatuering? Eller vill ni skaffa en?

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
1

Jag är jättesugen på att skaffa en tatuering som representerar vargflocken från Twilight :) Har funderat på deras tatuering som dom har eller bara något annat som en quote eller liknande :)

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Roze4235
2

Jag funderar på att skaffa en likadan som dig Kaosarn (#10) om några år, eftersom att en tatuering sitter kvar hela livet & då skall man vara säker på att man vill ha den.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"