Twilight iFokus

Twilight

Etikettersajtenifokus
Läst 1038 ggr
Cireea
0

Sparka igång sajten?

Vad säger ni, ska vi sparka igång sajten igen? 😃

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

LaSadie
0

Det som behövs är en ny värd. Är du intresserad så kan man kontakta de som har skapat iFokus :) Om det finns en värd så kan sidan vara synlig igen men under vilande sajter på grund av avsaknad av aktivitet, men mer kan hitta hit då och kanske sajten lever upp igen :)

Cireea
0

Ehum..varför står det att jag är värd här?! 😮

LaSadie
0

Ingen aning 😮 Bugg kanske?

Cireea
0

Ja…det måste ju vara det.. kan inte minnas att jag bett om att få vara värd här. Ser aktivitet och allt 🤔

LaSadie
0

Oj det är väldigt mystiskt. Men sidan har inte dykt upp på Vilande sajter delen så jag tror att det måste vara en bugg av något slag. Den första som skrev på sidan efter den senste uppdateringen blev värd. Grattis *haha*

Cireea
0

hahah, ja eller hur! Jag blev så paff när jag såg aktivitetindexet och undrade hur sjutton jag blivit värd här 😂

Cireea
0

Ser du mig som värd?

LaSadie
0

Ja, jag ser dig som värd så det är väldigt mystiskt att du har blivit det bara sådär!

Cireea
0

Haha gud vad konstigt! Skickade ett meddelande till Niklas och frågade hur det här hände. Tänk om jag varit så glömsk att jag förfrågat om att bli värd?! 😮Men jag kan inte ens minnas att jag gjort det…hittar inget meddelande om det heller.

LaSadie
0

Hoppas det finns en förklaring till mysteriet :D

Huygens
0

Grattis! :)

[MikaelaR]
1

#9 Hur blev du värd då?

Huygens
0

Hum, det står fortfarande "Development iFokus" på inforutan högst upp.

Jag är inte så intresserad av just Twilight, så mitt råd kanske är sådär, men jag kan tänka mej att man kan få fler intresserade om forumet breddas, t ex Twilight och vampyrer? Eller något annat lite breda område? Jag antar att Twilight är en TV-serie som tagit slut, och då avtar intresset även för forumet, men kan man hitta något ämne som fortgår kanske det är lättare att hålla en sajt gående?

Cireea
0

#12 Ingen vet 🙂Varken Niklas eller Staffan har satt mig som värd, så vitt dom kan minnas. Niklas erbjöd sig att plocka bort mig men jag stannar och kör på 😃

#13 Twilight är en bokserie som blivit till filmer :) Det är inte slut än då författaren redan tidigare sagt att det kan komma fler böcker! Så Twilight tar aldrig riktigt slut då böckerna finns och filmerna finns. 

Som svar på varför det står Development är för att vi inte har någon huvudbild men jag håller på att fixa det :)