Midnight sun Svenska
jag hittade den på Svenska, kanske inte lika bra, men om man inte vill läsa på engelska så är det väll tillräckligt (:
Hahhaha, gud vilken kass översättning x) . Knappt läsbart ju… troligen direktöversatt.
Google Translate översätter direkt, ja. Ingenting jag rekommenderar ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

haha, nej jag märkte det, :/ men jaja
Bättre än inget iaf, speciellt om man har lite problem med engelska
jag har problem med engelska men vill inte läsa den nu, utan väntar tills den kommit ut :)
Tack iaf :D
#5 Det är väll inte säkert att den kommer ut? Eller är jag efter nu?
Den här intervjun måste vara falsk. :S http://www.4tnz.com/content/stephenie-meyer-finally-release-midnight-sun
#9 va det på svenska eller engelska?:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#10 svenska.. Jag är så dålig på att läsa engelska.. bli så okoncentrerad :)
//Mickan
på svenska(översättningen) så på sida 47 blir det engelska:(
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

jag höll på att kisssa på mig när Jessica ska förklara att Edward inte dejtar. "Han inte datum"… hahahaha

#13 HAHAHAHAHAHA x'D
#13 Hahahahaha!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Var finns hela på engelska? Där man kan kopiera den alltså… Harhittaten mycket bättre sida än google t, så tänkte testa där.
Kan ni förklara hur kan jag läsa boken?? Det vore till stor hjälp. :P ;)

Man går in på Meyers hemsida, där hittar man Midnight Sun på engelska. Då den inte är färdigskriven så finns den inte på svenska.
Jag tyckte allt att den kändes halvfärdig… men hur ligger det till. kommer det ett avslut på boken?
*avtryck* Undrar precis som #19, är det någon som vet om boken kommer bli färdig/ges ut på svenska?
Nu drar jag upp en gammal tråd, men jag vill gärna också veta om den kommit ut på svenska. Eller kan man bara läsa på Meyers hemsida, eller finns det en utgiven bok på engelska?
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Boken har inte blivit utgiven och jag tror nog att den aldrig kommer att släppas. Man får läsa det som finns på Meyers hemsida :)
#22 Jo jag förstod nästan det efter att jag började söka runt mer på internet, och nu fick jag det bekräftat!
Jag laddade ner den till telefonen från hennes sida igår natt, och började läsa idag. Den är helt okej, jag hade inga förhoppningar på den just för att den inte verkade vara en färdig bok. Edward är rätt suspekt tycker jag haha! Men det är skönt att kunna få en inblick i hans huvud också, och inte bara se honom genom bellas ögon :)

:)
Min kusin säger att han hittade den på svenska i en bokhandel… Vet inte om han menade en annan bok kanske…
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
#25 Det måste ha varit en annan bok, vet några stycken som heter så redan 🙂
#26 fast grejen var att den hade samma innehåll som midnight sun ska ha(har inte läst den själv)…
Hälsningar Sasha, Zally och mig!