Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 2909 ggr
emmanoak
0

Twilight är inte slut

Jag läste att det kanske skulle göra en film till efter Breaking Dawn part2. Robert hade inte sagt nej men inte eller ja. vad tycker ni om detta?

Justbe
1

det skulle vara jätte kul om det kom en till!!

tycker jag

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Xia
1

Hoppas det kommer en till !!

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

[Emma--]
5

Jag känner mig negativ till en fortsättning faktiskt. Är rädd att det ska förstöra historian bara för att dom antagligen tjänat massor av pengar på Twilight och inte vill släppa taget om det :P

TerriZue
1

Vad skulle den handla om? Det finns ju ingen bok de kan följa upp. Nej, en till film känns inte bra alls.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

LaSadie
2

Känns lite som att de vill suga ut mer pengar på något som är populärt. Nej helst inte en till film.

Teja-Bea
0

Skulle den då vara fristående från Stepahine Mayer?

Ska nån bara "hitta på" manus då eller?

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

LaSadie
0

Här är en artikel med Meyers om fortsättning på Twilight serien, från expressen.se

yoanna
0

Asså jaa det skulle ju va roligt, men då måste hon först skriva en bok. Annars känns det ju mest värdelöst att göra en till film. Sista filmen hade ju ett sånt otroligt starkt slut, så hur kan hon göra en uppföljare efter det? :P

sasha_setter
0

#8 Håller med! Det måste liksom komma ifrån henne, annars skulle allting bli helt fel säkert!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Hamsterlycka
0

Jag vet ärligt inte vad jag skulle tycka om en uppföljare. Svårt detdär. Men.. ja, det vore roligt om hon skrev en till bok, film vet jag inte. Tror inte heller Rob eller Kristen skulle känna sig så peppade på det.

Men har hört rykten om att ifall det ska komma en till film så ska den mer handla om Renesmees och Jacobs förhållande. :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Cloie
0

Skulle tycka det varit roligt, men som ni säger, tycker liksom det är värdelöst att göra en film som inte Stephenie Meyer först skrivit. :P

LaSadie
0

Man vill ju inte att det ska vara slut… men allt har tyvärr ett slut. Men vi får hoppas att meyer skriver något mer :)