Annons:
Etikettfilmerna
Läst 734 ggr
Snurrig
9/8/16, 4:34 PM

twilight remake

Skulle ni vilja ha en remake av twilightfilmerna? Vilka skådespelare skulle ni välja till karaktärerna isåfall? Vad önskar ni att dom hade gjort annorlunda i jämförelse med filmerna som redan finns?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
Cireea
9/8/16, 4:51 PM
#1

Nej. Även om det finns saker jag skulle ändrat - både i filmernas story och skådisarna -  så är det en stor chans att en remake skulle floppa totalt. Originalen är älskade precis som dom är.

Jag skulle nog hellre satsa på en tv-serie (eller flera fristående filmer) som kretsar kring samma värld men med fokus på andra karaktärer. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Swadika
9/11/16, 7:38 PM
#2

Håller med #1 🙂Fast en ny film med Beau och Edyth hade inte varit helt fel 😃

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cireea
9/11/16, 7:43 PM
#3

#2 Tänkte också på det! 😃 Det hade varit väldigt kul.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Isabella99
9/12/16, 4:24 PM
#4

Jag hade inte heller velat ha en remake film. Värderar originalet med allt vad det innebär. Hade kanske varit intressant med en ny film med samma skådisar men oftast blir ju uppföljare riktiga B-filmer eftersom de inte var uttänkta från början…. Eller Midnight Sun som film om man får drömma hej vilt 8 år för sent?

Accalia
9/12/16, 10:34 PM
#5

älskar dem som de är nu så skulle inte vilja ändra något :)

Cireea
10/27/16, 2:33 PM
#6

På tal om Life and Death som en ny Twilight-film , läste denna artikel för ett tag sedan och kände att mitt hopp tändes på nytt. Stephenie Meyer, get your shit together. Vi behöver en Edythe och Beau version!! 😍

http://moviepilot.com/p/new-twilight-movie/4126468


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: