Annons:
Etikettskådespelarna
Läst 1043 ggr
Cireea
2/12/16, 2:57 PM

Fishing Naked

Nu är ju inte det här direkt kopplat till Twilight, men det handlar om en av skådisarna från Twilight så jag tänkte att inlägget passar in ändå. 🙂

Visste ni  att Bronson Pelletier (Jared) och Tinsel Korey (Emily) har gjort en film tillsammans som heter Fishing Naked? 🙂 Bifogar även trailern i inlägget.

Om ni ska se denna får man  självklart ha lite överseende då det här är en  indiefilm (länken leder dig direkt till Wikipeida där du får en förklaring till vad det betyder).


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2/12/16, 2:59 PM
#1

Jag har väntat på den här hur länge som helst då filmens releasedatum ändrats och tryckts framåt i ett par år och nu har den äntligen släppts! 😍

Har filmen och tänkte kika på den under helgen 😃
Om man läser recensionerna om filmen på IMDb så verkar filmen ändå lovande med tanke på att den trots allt är en film från ett mindre bolag, som inte haft särskilt stor budget. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Swadika
2/12/16, 7:53 PM
#2

Berätta gärna vad du tyckte om den när du sett den 🙂

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cireea
2/12/16, 7:54 PM
#3

#2 Absolut ,det ska jag göra! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
2/15/16, 9:35 PM
#4

Nu har jag sett filmen och jag måste säga att jag gillar den! 👍
Eftersom det är en indiefilm så har den självklart lite sämre effekter och allt är ju inte top notch om man nu är kräsen. 

Jag gillade humorn och även storyn 😃
Tyckte faktiskt att skådespelarna gjorde ett bra jobb, det kändes aldrig stelt eller konstigt utan filmen flöt på väldigt bra. Gillade att se Tinsel Korey i denna typen av roll, då det är något helt annat jämfört med hennes roll som Emily i Twilight
Bronson Pelletier är precis som vanlig, sådär charmigt rolig. (och ja, sexig ofc! 😍)

Rekommenderar denna om man nu inte har något emot indiefilmer.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: